Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

.....men de er jo så tøffe!

Jeg har vært omringet av moskusokser i Femundsmarken en gang i tiden. Det føltes lidt beklemmende, men var utrolig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

De er jo nesten tøffere enn toget! (Men bare nesten, toget vinner når de har prøvd å sloss)

Jeg så også to traner og en struts i dag. Hurra for dager hvor man ser masse dyreliv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi bytte jobb?

De eneste "dyrene" jeg ser på jobb, må man ha mikroskop for å se. Til gjengjeld er de som oftest lumskere end moskusokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Hihi, takk for tilbudet, men jeg gjør meg ikke så bra innen helseyrket. Eller, jeg er flink til å passe på folk, men jeg går fortsatt og lurer på hovrdan de jeg var innom i hjemmetjenesten og hjemmesykepleien har det. :sjenert:

Jeg har et papercut på fingeren og det er min tur til å ta oppvasken. Kanskje jeg skal se om vi har noen oppvaskhansker liggende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvaskmaskin er fint, Tekola.

Det koster ikke all verden, og spares ind gjennom mindre krangling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Skulle virkelig ønske at vi hadde det! Men det er ikke plass eller opplegg til det her i leiligheten. Gah. Gleder meg til å flytte. Håper det er oppvaskmaskin der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke i slike tilfelde man legger oppvasken i baksetet på sin cabriolet, og kjører innom bilvasken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HuskyPusky

GRATULERER HUSKY!!!!!!!!! :hoppendeglad:

Gratulerer HuskyPusky! :jepp:

:hoppendeglad:

Gratulerer!

Takker og bukker :) Dette blir bra. Eneboligen er innflyttingsklar så når vi overtar den flytter vi rett inn uten å måtte stresse så veldig med oppussing å sånn. Ligger rett i skogkanten og med tomt på 1,4 mål så er det god tumleplass for både Huskypusky og Husky og Pusky og Hr.Huskypusky :tommelopp:

Ikke noe flystøy rett over verandaen lengre heller!! Woho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Huskypusky! Jeg gleder meg enormt til å kjøpe min egen bolig i fremtiden. :)

Så hva gjør dere brukere på en lørdag kveld?

Pga en dårlig fot blir det bare å sitte hjemme i kveld, again. Ellers var jeg invitert til middag hos eksen i kveld, men jeg vet vitterlig godt hvor det ender, så da takket jeg nei. : /

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten er freia sjokolade popcorn og kokos kubbe observert på Rimi idag.

Og i freia kjeks serien hvor de fra før har firkløver og melkesjokolade har det nå kommet med daim og.

:wow:

:goodbye:

Mynona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppendeglad:

Jeg så fem moskuser i dag! Åh, jeg digger jobben min noen ganger! :bolledeig:

De er jo nesten tøffere enn toget! (Men bare nesten, toget vinner når de har prøvd å sloss)

Jeg så også to traner og en struts i dag. Hurra for dager hvor man ser masse dyreliv!

:rodmer:

jeg og typen har kjøpt enebolig :hoppendeglad: :hoppendeglad:

:strix: :strix: :strix:

GRRRRRRRRRRRRRRRRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...