Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Surrehodet

:skratte: :skratte: :skratte:

Før jeg kom innpå her var et den sexquiz på KG, jeg fant ut jeg skulle ta den.

:skratte: Ett av spørsmålene: Hva er det kvinnen lukter under sexakten (eller noe i den duren)

svaralternativene: Testostoron som skilles ut i mannens svette, noe jeg ikke husker og, hold dere fast...... fotsopp

Om det var slik at mannen fikk mer og mer fotsopp for hver gang han har sex, så ville verden gått under ganske så raskt.

ha en fin dag alle sammen forresten.

Nyt den til det fulle.

Jeg skal kle meg godt og lufte Boffen, det er surt å kaldt hvor ble våren av :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, bensin til 12 kroner her i bygda idag, jeg er så lett å gjøre lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Os i Hordaland, jeg som har 120 liter tank og 5 liter motor er veldig glad ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke fredag som er tacokveld? (ja, jeg er bare misunnelig :/ )

Hmmm...regnes fredagene som tradisjonell Taco-kveld?...var jeg ikke klar over :klo:

Enn du?...jobber du ikke nattarbeid eller no sånt? Du må jo ha ett litt forskrudd

forhold til mat,spiser når andre ligger og sover...er vel en vanesak sikkert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er verre enn som så. jeg jobber jevnt over hele døgnet, kjøkkenet mitt er dessverre mye til pynt. det blir mye hotellmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tære litt på pengboken å kjøpe seg mat ute til stadighet...du får det vel

kanskje som ett frynsegode gjennom jobben da,eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Huff, brøler han fælt?

God morgen :) Jeg blir bedre for hver dag som går :)

Hehe, ikke egentlig. Men han sovnet på sofaen i natt, og når jeg vekket han og sa han hadde sovnet på sofaen så brølte han i fjeset mitt og sa at det hadde han ikke gjort for han hadde nettopp stått opp :fnise: Han drømte bare :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Bah! Foten min er så vanvittig vond å gå på. Jeg klarte å true meg selv til å gå en liten tur i dag siden det var så flott vær, men de siste 500 meterene var veldig pinefulle. Da blir det definitivt ikke noe bytur i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moskuser er fine dyr. Jeg kunde tenke meg et par stykker til å passe huset når jeg jobber om natten. Det hadde vel skremt vekk indbruddstyver gandske effektivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg vet at flere av konduktørene er kjemperedde for å stoppe på Hjerkinn og Kongsvoll i perioden mai-juli i hvert fall, så de er rimelig gode på å holde folk borte! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...