TheHairyToothfairy Skrevet 27. april 2012 #73681 Del Skrevet 27. april 2012 natta rumlings! begge puselankene over dyna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. april 2012 #73682 Del Skrevet 27. april 2012 Tror jeg følger ditt eksempel Rumle, god natt videre WT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 27. april 2012 #73683 Del Skrevet 27. april 2012 En ny grå dag over østlandet..... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 27. april 2012 #73684 Del Skrevet 27. april 2012 Hrmmph!....en ny dag truer,blææh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 27. april 2012 #73685 Del Skrevet 27. april 2012 Håper alle får en god dag hvor de kan gjøre gode ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. april 2012 #73686 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Grått her i Barteby i dag. Men, jeg har vært produktiv! Vært hos ØNH-spesialist, kiropraktor, deaktivert Facebook-kontoen min så jeg får vært litt produktiv i en ukes tid fremover og var på plass på lesesalen rett over ti og har fått lest og skrevet litt. I kveld kommer et og et halvt vennepar over (den ene gubben kunne ikke) og så skal vi lage middag sammen før vi skal se The Avengers på kino! Scarlet Johanson og Robert Downey JR Endret 27. april 2012 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 27. april 2012 #73687 Del Skrevet 27. april 2012 Robert Downey JR er berre fantastisk Eg sit å ventar på kva vi skal ha i mappeeksamenen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. april 2012 #73688 Del Skrevet 27. april 2012 ØNH-spesialist? hvorfor det tekola? ka erre som er gæli? deaktivere facebukken ja... det var en god idè enkli, så det kanskje er mulig å klare å lese til eksamen.. for det funker dålig her i gården! har eksamen om et par uker, og har fått lest ca 30/1500 sider så koselig med slikt sosialt samvær i kveld tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. april 2012 #73689 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg fikk virus på balansenerven i høst, og så lurte de på om det kunne ha noe med ørene mine å gjøre, siden jeg ikke har blitt helt frisk. Men han fant ingen ting og komplimenterte meg for veldig åpen nese, så da får jeg vel bare håpe at jeg en dag våkner opp og ikke er svimmel lenger :fnise: Det å deaktivere fjesboka har funket veldig bra hittil! Føler meg litt ensom, men har fått gjort mer enn ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. april 2012 #73690 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Åå, jeg burde komme meg ut i gangen og ødelegge meg litt mer... Tiltaaaak! Sofaen har fanget meg... Leste akkurat siste boka til svigermor. Skjønner enkelte ting nå. Men ho er pokker meg sterk. Endret 27. april 2012 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 27. april 2012 #73691 Del Skrevet 27. april 2012 Halloooooo Jeg sitter med farge i håret må dekke de små grå (som ikke er så små og få) Må gjøre meg fin til morgendagens jobbing, blir forhåpentligvis mer salg om jeg ser fjong og fin ut Så når jeg har fått vasket utav håret, skal jeg prøve bunaden, passer den mon tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. april 2012 #73692 Del Skrevet 27. april 2012 Bunad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 27. april 2012 #73693 Del Skrevet 27. april 2012 Kva studerer du Nozze? Eksamen er så kjekt Ikkje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 27. april 2012 #73694 Del Skrevet 27. april 2012 Håper alle får en god dag hvor de kan gjøre gode ting! Forventes det at en skal/må gjøre gode ting? Seriøst? Oioioi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 27. april 2012 #73695 Del Skrevet 27. april 2012 Gia.... i overkant = det var litt kjiip stemning her inne så jeg holdt meg unna. Men jeg har fått beskjed om at kysten er klar nå. Går det bra med deg min kjære veltalende reflekterte Gia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 27. april 2012 #73696 Del Skrevet 27. april 2012 Forventes det at en skal/må gjøre gode ting? Seriøst? Oioioi... Ingen regel utan unntak you know :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 27. april 2012 #73697 Del Skrevet 27. april 2012 Forventes det at en skal/må gjøre gode ting? Seriøst? Oioioi... Det jeg mener, Jelly, er at man bør gjøre ting som en vil. Altså i dag har jeg ligget på sofaen, og det er en god ting for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 27. april 2012 #73698 Del Skrevet 27. april 2012 Grått her i Barteby i dag. Men, jeg har vært produktiv! Vært hos ØNH-spesialist, kiropraktor, deaktivert Facebook-kontoen min så jeg får vært litt produktiv i en ukes tid fremover og var på plass på lesesalen rett over ti og har fått lest og skrevet litt. I kveld kommer et og et halvt vennepar over (den ene gubben kunne ikke) og så skal vi lage middag sammen før vi skal se The Avengers på kino! Scarlet Johanson og Robert Downey JR Nice! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 27. april 2012 #73699 Del Skrevet 27. april 2012 Forventes det at en skal/må gjøre gode ting? Seriøst? Oioioi... Ja, om samfunnet skal fungere til best for alle bør en det. Men selvsagt kan du slippe unna innimellom om du har en god grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. april 2012 #73700 Del Skrevet 27. april 2012 Malekosten kaller! Ha en fin fredag, folkens! Min består av maling, rydding, vasking og jobb! (se om jeg rekker alt, vi får besøk imorra kveld.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg