Daybreak Skrevet 26. april 2012 #73641 Del Skrevet 26. april 2012 Eg driv å lærer meg å bryggje eleksirer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. april 2012 #73642 Del Skrevet 26. april 2012 Det høres spennende ud, Day! Hva slags eliksirer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 26. april 2012 #73643 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg har akkurat kommet hjem til tomt hus, det er litt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 26. april 2012 #73644 Del Skrevet 26. april 2012 På Pottermore.com vert ein ein del av Harry Potter si verd,vert valgd i eit hus og lært opp på skulen Har ikkje peiling kva den heitte eigentleg,berre følgjer læreboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 26. april 2012 #73645 Del Skrevet 26. april 2012 Eg driv å lærer meg å bryggje eleksirer Hmmmm...jeg bestiller meg herved en stk. evig ungdomseleksir og en stk. evig kjærlighetseleksir Leverer du dette er jeg i evig gjeld til deg skjønne Daybreak :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. april 2012 #73646 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg har akkurat kommet hjem til tomt hus, det er litt godt Jeg kan huske fra den tid jeg var forlovet, at det var deilig med lidt alenetid iblandt. I disse dager har jeg nok lidt i overkant av denslags. På Pottermore.com vert ein ein del av Harry Potter si verd,vert valgd i eit hus og lært opp på skulen Har ikkje peiling kva den heitte eigentleg,berre følgjer læreboka mi Det der høres ud som noe jeg burde holde meg vekk fra. Enten vilde det medføre had, eller total oppslukning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 26. april 2012 #73647 Del Skrevet 26. april 2012 Hmmmm...jeg bestiller meg herved en stk. evig ungdomseleksir og en stk. evig kjærlighetseleksir Leverer du dette er jeg i evig gjeld til deg skjønne Daybreak :happy: Duu,eg går i 1.klasse,kan ikkje slike avanserte ting Dessutan,eg kan jo ikkje levere eleksirar til gompar,det er ulovleg Det der høres ud som noe jeg burde holde meg vekk fra. Enten vilde det medføre had, eller total oppslukning. Eg var litt skeptisk,men med meg fall det i smak i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. april 2012 #73648 Del Skrevet 26. april 2012 Kan du lave en eliksir som gjør vann om til vin, da? Jeg og Rumle bestiller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 26. april 2012 #73649 Del Skrevet 26. april 2012 Ja, Pene Sko, vi har hørt rykter om at du koketterer med fruentimmer både sent og tidlig. I tillegg virker det som om du har noe ekkelt vi kalder ambisjoner. Vi som er gamle, tykke (?), desillusjonerte og bitre mener at du har et slags liv. Men du aspirerer jo til å blive ønsket velkommen i klubben! Om alt går ad undas skal jeg for alvor søke tilflukt på dette forumet. Join the dark side of the bitterness-force. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 26. april 2012 #73650 Del Skrevet 26. april 2012 Kan du lave en eliksir som gjør vann om til vin, da? Jeg og Rumle bestiller! Det trur eg må vere på ØGLE-nivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. april 2012 #73651 Del Skrevet 26. april 2012 Om alt går ad undas skal jeg for alvor søke tilflukt på dette forumet. Join the dark side of the bitterness-force. Jeg forsøker å være lidt kokett, livsbejaende glad-bitter, selv om de sidste ukene har budt på lidt for mye ekte vare. ...men vi skal ta godt vare på deg på den mørke siden, vær du trygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 26. april 2012 #73652 Del Skrevet 26. april 2012 Duu,eg går i 1.klasse,kan ikkje slike avanserte ting Dessutan,eg kan jo ikkje levere eleksirar til gompar,det er ulovleg Jeg sladrer til Albus Humlesnurr om du ikke passer deg Day! Bare vent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. april 2012 #73653 Del Skrevet 26. april 2012 Det trur eg må vere på ØGLE-nivå Jeg kan godt være en øgle, bare jeg får store mengder vin. (Nå har jeg sikkert misforstått en forkortelse eller noe slikt, igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 26. april 2012 #73654 Del Skrevet 26. april 2012 Hmmmm...jeg bestiller meg herved en stk. evig ungdomseleksir og en stk. evig kjærlighetseleksir Leverer du dette er jeg i evig gjeld til deg skjønne Daybreak :happy: Jeg hiver meg på denne bestillingen. "Eh, Daybreak, er du tørst på noe solbærsaft?" Hahaha! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 26. april 2012 #73655 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg sladrer til Albus Humlesnurr om du ikke passer deg Day! Bare vent!!! Eg er ikkje redd han,han vil meg berre godt for eg følgjer skulereglane Jeg kan godt være en øgle, bare jeg får store mengder vin. (Nå har jeg sikkert misforstått en forkortelse eller noe slikt, igjen). ØGLE er ei forkorting for eksamen dei tek i 7.klasse på Galtvort og stor for Øvre Galdre LaugsEksamen Jeg hiver meg på denne bestillingen. "Eh, Daybreak, er du tørst på noe solbærsaft?" Hahaha! :gjeiper: Fælt som regelbrytarar dykk er då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. april 2012 #73656 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg skuer en snikende eplealv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 26. april 2012 #73657 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Fælt som regelbrytarar dykk er då Du får min personlige massasjebehandling som vederlag om du går med på å skaffe kjærlighetseliksire. :gjeiper: Neida, alvorlig talt, jeg trenger det kanskje til hun jeg dater. Du vet, bare som en back-up. Endret 26. april 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 26. april 2012 #73658 Del Skrevet 26. april 2012 Du får min personlige massasjebehandling som vederlag om du går med på å skaffe kjærlighetseliksire. :gjeiper: Neida, alvorlig talt, jeg trenger det kanskje til hun jeg dater. Du vet, bare som en back-up. Hihi,skal sjå om eg får lov å lage det i slutten av utdanninga mi Men seriøst,du treng vel ingen kjærleiksdrikk,du har jo utan tvil draget utan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 26. april 2012 #73659 Del Skrevet 26. april 2012 Nja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 26. april 2012 #73660 Del Skrevet 26. april 2012 Det er ikkje nja,Pene Sko,det er JA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg