Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

hvor mange språk er det du kan a Gia? :klo:

du slutter aldri å imponere du!

goooood morgen roflen og surra og resten av companiet :kaffekopp:

Det er ikke så mange, egentlig, og italiensk, latin og tysk skulde jeg gjerne kundet lidt bedre. Det er egentlig bare fransk, dansk og engelsk jeg føler jeg behersker. Men jeg har tilranet meg lidt kundskaber i russisk og japansk, og har lyst til å lære mere.

Befinder Nozzeraffen seg vel idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke noe å beundre?

Sprog kommer ind helt naturlig, hvis man lar seg eksponere for det. Jeg aner ikke hvor lang tid ting tar, for jeg har aldrig gått på sprogkurs, bortsett fra at jeg hadde fransk på skolen. Men det jeg lærte der, var temmelig arkaisk og ubrukelig, så jeg måtte lære det på nytt da jeg var i Frankrige.

Husk at jeg er en gammel tulling, og har hatt lidt mere tid end de fleste av dere her inde til å tilegne meg kundskab. Det er ikke noe magisk ved det. Jeg tror jeg er helt normalt udrustet udi de intellektuelle sfærer. Det er bare det at jeg er veldig nysgjerrig på det meste, og fryktelig sta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Jeg beundrer deg for det, siden jeg selv opplever vansker med å lære andre språk. Men det er vel lettere om man bor i et annet land.

Og jeg synes du skal ta til deg at jeg beundrer deg for det, og la meg få lov til det. Du bør tenke på at jeg er ærlig og sier ting til deg, deriblant komplimenter, deretter.

Endret av Hannee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Hannee!

Jeg er ikke så flink til å ta imod komplimenter. Men du er veldig flink til å dele ud slikt, og jeg setter faktisk stor pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nu lusker undertegnede ud i sin have, og skal satse på at ingen anmelder meg for å brende opp kvist og kvas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det er ikke så mange, egentlig, og italiensk, latin og tysk skulde jeg gjerne kundet lidt bedre. Det er egentlig bare fransk, dansk og engelsk jeg føler jeg behersker. Men jeg har tilranet meg lidt kundskaber i russisk og japansk, og har lyst til å lære mere.

Befinder Nozzeraffen seg vel idag?

du må ha et sjeldent bra språkØre Gia :overrasket:

you lucky lucky thing!

Jeg berhersker jo ikke norsk godt engang :ler:

jaaaaaaa, nozzetingen har det flott og fint i dag, for snart skal hun til tigerstaden å møte sin herlige herlig søte vakre venninne :strix:

hva med gia`en da? har dumme og vondt og slemme ting lettet litt fra dine skuldre nå? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er som de er, min gode Noz - men jeg prøver å holde det gående. Noen ting må man bare akseptere i livet, selv om man ikke liker det. Det hjelper ikke å være borte fra dere i hvert fald!

Endret av Giacomo_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Du forteller meg ting som jeg ikke bør vite Eplebiten! Men jaja, spist fisk til middag da kan man vel unne seg litt smash fudge! Vet du om den har kommet til rimi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet en ny smash pose med smash klumper med fudge i.

:wow:

Jeg har nettopp oppdaget sånne mini-smash, det var helt nytt for meg, men de er kanskje ikke nye for andre?

Kokos-sjokoladen finner jeg ikke noen steder :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe :) Jeg så den på coop mega hvertfall. Det står en pose trygt innerst i kjøkkenskapet mitt :D

Hvordan i alle dager klarer du å oppbevare godteri "trygt" inne i kjøkkenskapet? :klo: Du må ha mer "innbruddssikre" kjøkkenskap enn jeg har ... :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm Rumle har du en narvesen eller lignende kiosk? meny? Haha jeg går sikkert amokk i smash skapet ikveld! Har sovet i hele dag, så sjokolade cravinga har ikke startet ennå. Sjokolade pleier ikke ligge trygt i mine skap hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meny er sjekket! Narvesen hadde kanskje vært en ide, ja :jepp: Ellers får jeg bare være tålmodig, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at alt nytt kommer i de store kioskene og butikkene først. Sjokolade popcornet har jeg kun sett på selve freia butikken. Men smash er jo Nidar, men har bare vært innom mega siden igår så ikke oppdaget om de har den andre steder. Kokkos kubben så jeg forsåvidt og på mega igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen hører på sinna-metal.

Mine naboer er snart på vei gjennom taket mitt tror jeg.

DUNK DUNK DUNK HOPP HOPP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...