Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

krysser fingrene for dere! er som tidligere nevnt selv på jakt etter enebolig, men det er med dårlig hell så langt.

Jeg synes alle i denne tråden skulde kjøbe hus i samme vei som meg. Så kunde vi plante eple- og katanjetrær langs veien, og døbe den om til KG-alléen!

Jeg tror det kunde vært hyggelig med en Wild Thing på den andre siden av gjerdet! Og en kakediskoskastende FruN på den andre siden. Pluss en Rofl som laver is til oss.

Forøvrig, WT, har jeg gjennom nitidig sniklesing fått med meg at du ikke har det så greit for tiden. Jeg skulde gjerne invitert deg på en fuktig "herrenes aften". Du er en mann som nyder min uforbeholdne respekt - av flere grunder.

Send gjerne en PM om du trenger å dytte lidt mørke ud av sindets irrganger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den offisielle KG-alleen!! :danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Jeg lærer meg kakediskoskasting omgående! :opplyser:

Jeg vil ha plommetre og! ogogogogog masse bringebær- og jordbærplanter! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke jordbær, men to plommetrær, og i hvert fald tyve meter bringebærhekk. Og stikkelsbær, rips, solbær, rabarbra, pærer og epler.

Jeg skal ta frem spretterten og sikte mod Kongsberg så fort noe er modent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle i denne tråden skulde kjøbe hus i samme vei som meg. Så kunde vi plante eple- og katanjetrær langs veien, og døbe den om til KG-alléen!

Jeg tror det kunde vært hyggelig med en Wild Thing på den andre siden av gjerdet! Og en kakediskoskastende FruN på den andre siden. Pluss en Rofl som laver is til oss.

Forøvrig, WT, har jeg gjennom nitidig sniklesing fått med meg at du ikke har det så greit for tiden. Jeg skulde gjerne invitert deg på en fuktig "herrenes aften". Du er en mann som nyder min uforbeholdne respekt - av flere grunder.

Send gjerne en PM om du trenger å dytte lidt mørke ud av sindets irrganger.

Takker for det, en ære å høre fra Dem.

Men jeg er ikke sikker på om jeg er den beste naboen å ha, meg med mine tre ville og vakre amerikanske fullblodsdyr med hver sin V8'er brummende og brølende ;)

Drømmen er en bolig litt landelig til, og jeg haaaar egentlig et hus i kikkerten i Fana. Det er for tiden utleid på 2års-kontrakt, hvor det gjenstår 8 måneder.. Jeg har aldri glemt denne herlige eiendommen, den passer perfekt for en bråkebøtte som meg, med behov for litt tumleplass til både hund, datter og biler. Og meg selv, så klart!

Og grillparty. KG-grillparty?

Jeg stikker ikke under en stol at disse tider er noe litt vel tøffe. Aldri hadde jeg trodd at det skulle være mulig å få det så fullstendig komplett tungvint følelsesmessig, på en eneste gang.

I disse dager passer ordtaket mitt veldig godt - "uten musikk ville livet vært urettferdig". Har prestert å fullføre en melodi i kveld, jeg synes den ble særdeles grei, selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper, tror og ønsker at vi skal finne tilbake til hverandre igjen og at forholdet kan fungere....

Men jeg tror kanskje ikke det lykkes helt...

Min innsats er der, men tror kanskje ikke hans er det... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke jordbær, men to plommetrær, og i hvert fald tyve meter bringebærhekk. Og stikkelsbær, rips, solbær, rabarbra, pærer og epler.

Jeg skal ta frem spretterten og sikte mod Kongsberg så fort noe er modent.

*skulle ønske man kunne forstørre smiley* :jepp::takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper, tror og ønsker at vi skal finne tilbake til hverandre igjen og at forholdet kan fungere....

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har gitt det som er ekte fra deg, så har du i alle fall prøvd. Du har gitt ditt beste, og det er edelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du har gitt det som er ekte fra deg, så har du i alle fall prøvd. Du har gitt ditt beste, og det er edelt.

Takk, det var gode ord!!:klemmer:

Føler meg litt "lost" for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

WT, det er dessverre slik, har jeg erfart, at livet gjerne kommer i hodet på en med fuld kraft når en er på sitt svakeste. Jeg er i fuld gang med førtiårskrise nummer to - før jeg har fyldt førr. Jeg trodde aldrig jeg skulde kudne falde så dybt igjen, men hovmod står vel for fald, er jeg redd.

Hadde det ikke vært for at livet samtidig kan være så gudsjammerlig fobandet vakkert til tider, kunde man jo bare gått hen og posert for den stygge enden av en AK-47. Livet er virkelig det aller merkeligste og mest uudgrundelige jeg noen sinde har opplevet. Det er merkelig hvorledes man plutselig må redefinere hele tilværelsen selv om intet egentlig har forandret seg ydre sett....

Jeg er glad det findes øl i huset når jeg kommer hjem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan kreve mere av deg, end at du har gjort et oppriktig forsøk. Da har du vundet, selv om du har lidd ydre nederlag.

Husk at det er bedre å ha elsket og tabt, end ikke å ha elsket i det hele....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er av den heldige natur at jeg har hatt en AK-47 mot pannen. det er noen sekunder av livet jeg aldri vil glemme. den eneste tanken som stod der, mens jeg stirret inn i øynene på unggutten som holdt våpenet, "er det virkelig SÅ enkelt livet mitt skal ende? jaja." men skjebnen, eller hva pokker det enn var, skulle ha det til at det var hans liv som endte. jeg har aldri følt meg så liten, så handlingslammet, men samtidig så ufattelig levende. det var helt klart som å bli født på nytt.

har vel ytret et par ganger her allerede at jeg har en livshistorie fra områder av verden med en helt annen hverdag enn hva vi er vant med her i potetland. jeg har fire arr etter kniv på kroppen. på ryggen har jeg en serie med sår etter hagle. det er et pittelite sår på halsen min etter 9mm prosjektil som sneiet meg, det såret har jeg hatt mest problem med av alle. kroppen min er som et kart av historier av arr, sår og traumer.

og, alle disse gangene.. alle episoder, alle opplevelser - etter at de har vært over. jeg kan love deg, jeg har ALDRI følt meg så levende! alle andre problemer man måtte ha, er bagateller - for jeg levde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...