Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hørtes slitsomt ut. Er du på nattevakt? Jeg skal på nattevakt imorgen.. zzz

Ja - og så jobbet jeg 15 - 08 igår. Så nu har jeg skrudd på nødaggregatet, og satser på å lime øyelokkene fast til panden....

Da blir det godt å krype under dynen, tenker jeg :).

Om seks og en halv time, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såpass lyst til å flytte, at jeg vurderer å bli en godt likt tante fremfor mor...

Er det noen modsetning, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Åja :) jeg har bare katt og ikke barn.

Jeg har og bare katt og ingen barn, men det har nylig vært "babyboom" i vennekretsen min, så jeg har fått høre aaaaalt jeg ikke nødvendigvis bryr meg så mye om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ja - og så jobbet jeg 15 - 08 igår. Så nu har jeg skrudd på nødaggregatet, og satser på å lime øyelokkene fast til panden....

Om seks og en halv time, ja....

Det blir nok lange timer. Foregår det noe på nattevaktene da, eller er det "bare" å være tilstede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir trøtt bare å høre det! Du må sove hele imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok lange timer. Foregår det noe på nattevaktene da, eller er det "bare" å være tilstede?

Når det først er mye å gjøre, kan det være veldig hektisk - men det er ofte veldig stille. Noen rutiner skal man selvsagt besørge, og lidt forefallende. KG er veldig greit å ha, når bare det forbandede nettverket samarbeider med resten av eksistensen.

Blir trøtt bare å høre det! Du må sove hele imorgen!

Det kan jeg ikke, for jeg skal jobbe kveldsvakt. Men jeg fungerer heldigvis gandske godt på lide søvn. Eller som en kollega pleier å si: "Hva i h.... er det du er lavet av????"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp.

Leilighet, da. Ca like store som den vi for i, men lengre sør ( :hoppendeglad: )

Hadde vi fått leiligheten hadde det betydd en stoooor pauseknapp, sannsynligvis stoppknapp på barneplaner. Kommer da til å bli vanskelig, men skal greie meg gjennom det i tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUS?????

edit: Jeg skal lære meg å se efter om det er kommet en ny side når jeg svarer efter å ha trykket refresh....

Endret av Giacomo_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

krysser fingrene for dere! er som tidligere nevnt selv på jakt etter enebolig, men det er med dårlig hell så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ha det, men med gubben jeg har valgt å leve med, er det best med brl.

Og takk!

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen ganger blir det sånn, men det blir nok godt nok det og :)

jeg kjøper alene, det hadde jeg gjort uansett om jeg var i forhold. jeg insisterer på å være 100% trygg med den boligen jeg skal bo i med datter. intet brudd i forhold skal tvinge meg til å flytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...