Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

leste litt rundt, eddik skal visst være effektivt :)

Prøve det da :)

Ja det er liksom ikke såå lett å fortelle pus at "nei det der er ikke din veranda skjønner du! Selv om den er ved siden av vår så kan du ikke gå der".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På terrassen går det mange men noe mer tør bare 2 katter. Resten har enten blitt tvangskost eller kjeftet på av skumle lille Fluffy :fnise: Da kost av meg ikke Fluffy. Hun hadde ALDRI kost med en annen katt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På terrassen går det mange men noe mer tør bare 2 katter. Resten har enten blitt tvangskost eller kjeftet på av skumle lille Fluffy :fnise: Da kost av meg ikke Fluffy. Hun hadde ALDRI kost med en annen katt :fnise:

Det er litt et samme her. Nabo pus dukker opp av og til, skjønner kke at hun tør med tanke på monsterpus som bor her (min katt altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folkens, hør på denne! fantastisk stemme, og norges nydeligste kjærlighetssang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus har raptus. Hun løper som gal frem og tilbake i høy hastighet, med unntak av når hun bråstopepr for å vaske seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ene naboen har en stor lassie hund. Men de har også en svær katt som ikke er redd noe. Vofsen vet godt hvem som er sjef :jepp: Den katten trudde den eide min leilighet også, helt til jeg fanget den og viste at jeg var sjef og ikke redd den :fnise:

Men da var det natta tid. Sove godt alle store små og mjuke :)

:goodbye::natti::sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er på vill husjakt selv. men er søren meg et sykt marked. lite å velge i, og mongo priser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Jeg har brukt halvanden time på å lese fire sider på det supertrege nettet her inatt.

Hva skjer i natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gitarklimpring, juicedrikking og faenskap. velkommen skal De være til vårt selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har spist en plomme, og har lyst til å dra hjem. Jeg har sove 3,5 time siden søndag morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist en plomme, og har lyst til å dra hjem. Jeg har sove 3,5 time siden søndag morgen....

Det hørtes slitsomt ut. Er du på nattevakt? Jeg skal på nattevakt imorgen.. zzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Da blir det godt å krype under dynen, tenker jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...