Gjest Corto Maltese Skrevet 23. april 2012 #73221 Del Skrevet 23. april 2012 jeg tar en pause fra denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 23. april 2012 #73222 Del Skrevet 23. april 2012 jeg tar en pause fra denne tråden. Velkommen tilbake når du føler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 23. april 2012 #73223 Del Skrevet 23. april 2012 Du får ta batteriet dems Surre Ooo gjør de det inne Eple? Høres meget dårlig gjort ut det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 23. april 2012 #73224 Del Skrevet 23. april 2012 Til Eplet (og littegranne meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 23. april 2012 #73225 Del Skrevet 23. april 2012 Javel, da får jeg bare ha sær humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. april 2012 #73226 Del Skrevet 23. april 2012 Surre- Hahahaha! Rofl-Nei si det.. egentlig er det bare naboen min og to katter som bor der, men hennes vennine og hennes to barn bor der midlertidig i tilegg, så akkurat nå er det litt ... støyete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. april 2012 #73227 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg har lyst til å fortelle jenta jeg har forelsket om det i dag... Men det er kanskje best å ta face 2 face rather face 2 face, than facebook! (eller essemess for den sak skyld!) Endret 23. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. april 2012 #73228 Del Skrevet 23. april 2012 http://www.ba.no/jobbmagasinet/article6026308.ece lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matmet Skrevet 23. april 2012 #73229 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) rather face 2 face, than facebook! (eller essemess for den sak skyld!) Ja, sorry ! Bra du lærer meg opp til å bli gentleman her Setter pris på det. - fikk en ide´her; Jeg kan bli et KG prosjekt for damene her inne "prosjekt Perfekt gentleman", dere kommer med instrukser til meg, og jeg følger dem og sier hvordan det går ! Min fantastiske hjerne Endret 23. april 2012 av Matmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 23. april 2012 #73230 Del Skrevet 23. april 2012 http://www.ba.no/jobbmagasinet/article6026308.ece lol Nå må du ikke mobbe stedet jeg kommer fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 23. april 2012 #73231 Del Skrevet 23. april 2012 Haha WT. Ahh. Masse ekstra folk altså. Håper de drar vekk snart så du får mer rolighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 23. april 2012 #73232 Del Skrevet 23. april 2012 Hallo! Tror jeg må lage ny tråd...hvordan hindre katta i å være på naboens veranda, som ligger rett ved siden av din egen.. Jeg har lenge småirritert meg over at styremedlemmet i oppgangen har malt gangen, men bare deler, og uten å informere/få med oss andre. Snakka med styreleder ang noe annet, og nevnte det. Det var visst et prosjekt det bare var å fortsette på - på borettslagets regning FruN sponser "nye" gardiner hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. april 2012 #73233 Del Skrevet 23. april 2012 noen som blir fristet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matmet Skrevet 23. april 2012 #73234 Del Skrevet 23. april 2012 noen som blir fristet? Hvor i landet må jeg dra for å få fatt i en slik ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. april 2012 #73235 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Ja, sorry ! Bra du lærer meg opp til å bli gentleman her Setter pris på det. - fikk en ide´her; Jeg kan bli et KG prosjekt for damene her inne "prosjekt Perfekt gentleman", dere kommer med instrukser til meg, og jeg følger dem og sier hvordan det går ! Min fantastiske hjerne om du har noen konkret spm så er det jo bare å komme med dem men hvordan en liker at gutta oppfører seg er jo veldig individuelt da, så gentemann for meg, er ikke nødvendigvis gentelmann for hun du er forelsket i det jeg liker best er i hvertfall at mannen ikke bestandig er så veldig gentemann, og ihvertfall ikke ettergivende til en hver tid. ha dine egne meninger, og ikke bøy deg etter din kjære ved alle tilfeller. men er stemningen der, så glimt til med fine komplimenter og litt ekstra gentemann-service men, det er jo forskjell på om man er på deal`ern eller om man er et par som har holdt sammen en stund. ( for det jeg skrev her, er vel det jeg mener om man har vært et par en stund ) uansett så synes jeg bare du skal være deg selv... om du ikke er deg selv, hvem andre skal være deg da?? enten så liker hun deg slik som du er, eller så gjør hun ikke det. du vil vel ikke at hun skal falle for deg om du ikke er 100% deg selv? Endret 23. april 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. april 2012 #73236 Del Skrevet 23. april 2012 Hvor i landet må jeg dra for å få fatt i en slik ? Akkurat denne er fotografert i Nordnorge, men jeg vet hvor jeg får denne sizen på isen (det rimte nesten) her i Bergen også ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 23. april 2012 #73237 Del Skrevet 23. april 2012 Akkurat denne er fotografert i Nordnorge, men jeg vet hvor jeg får denne sizen på isen (det rimte nesten) her i Bergen også ^^ Sharing is caring!!! Fikk litt lyst på en Saturday night fever dress nå etter glee episoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. april 2012 #73238 Del Skrevet 23. april 2012 Hallo! Tror jeg må lage ny tråd...hvordan hindre katta i å være på naboens veranda, som ligger rett ved siden av din egen.. Jeg har det samme problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 23. april 2012 #73239 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg har det samme problemet! Har naboen hos deg klaget på "overtredelsen" og? Eller vil du holde pus unna fordi det blir bråk med de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaltA Skrevet 23. april 2012 #73240 Del Skrevet 23. april 2012 Det er jo bare søtt når katter besøker da <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg