Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Surre- Hahahaha! :)

Rofl-Nei si det.. egentlig er det bare naboen min og to katter som bor der, men hennes vennine og hennes to barn bor der midlertidig i tilegg, så akkurat nå er det litt ... støyete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Jeg har lyst til å fortelle jenta jeg har forelsket om det i dag... Men det er kanskje best å ta face 2 face :P

:opplyser: rather face 2 face, than facebook! (eller essemess for den sak skyld!)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: rather face 2 face, than facebook! (eller essemess for den sak skyld!)

Ja, sorry ! Bra du lærer meg opp til å bli gentleman her :) Setter pris på det.

- fikk en ide´her; Jeg kan bli et KG prosjekt for damene her inne "prosjekt Perfekt gentleman", dere kommer med instrukser til meg, og jeg følger dem og sier hvordan det går ! Min fantastiske hjerne :)

Endret av Matmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Tror jeg må lage ny tråd...hvordan hindre katta i å være på naboens veranda, som ligger rett ved siden av din egen..

Jeg har lenge småirritert meg over at styremedlemmet i oppgangen har malt gangen, men bare deler, og uten å informere/få med oss andre. Snakka med styreleder ang noe annet, og nevnte det. Det var visst et prosjekt det bare var å fortsette på - på borettslagets regning :lur:

FruN sponser "nye" gardiner hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Ja, sorry ! Bra du lærer meg opp til å bli gentleman her :) Setter pris på det.

- fikk en ide´her; Jeg kan bli et KG prosjekt for damene her inne "prosjekt Perfekt gentleman", dere kommer med instrukser til meg, og jeg følger dem og sier hvordan det går ! Min fantastiske hjerne :)

om du har noen konkret spm så er det jo bare å komme med dem :)

men hvordan en liker at gutta oppfører seg er jo veldig individuelt da, så gentemann for meg, er ikke nødvendigvis gentelmann for hun du er forelsket i :)

det jeg liker best er i hvertfall at mannen ikke bestandig er så veldig gentemann, og ihvertfall ikke ettergivende til en hver tid. ha dine egne meninger, og ikke bøy deg etter din kjære ved alle tilfeller. men er stemningen der, så glimt til med fine komplimenter og litt ekstra gentemann-service ;)

men, det er jo forskjell på om man er på deal`ern eller om man er et par som har holdt sammen en stund. ( for det jeg skrev her, er vel det jeg mener om man har vært et par en stund :) )

uansett så synes jeg bare du skal være deg selv... om du ikke er deg selv, hvem andre skal være deg da?? :vetikke:

enten så liker hun deg slik som du er, eller så gjør hun ikke det. du vil vel ikke at hun skal falle for deg om du ikke er 100% deg selv? :)

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet må jeg dra for å få fatt i en slik ?

Akkurat denne er fotografert i Nordnorge, men jeg vet hvor jeg får denne sizen på isen (det rimte nesten) her i Bergen også ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat denne er fotografert i Nordnorge, men jeg vet hvor jeg får denne sizen på isen (det rimte nesten) her i Bergen også ^^

Sharing is caring!!!

Fikk litt lyst på en Saturday night fever dress nå etter glee episoden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Tror jeg må lage ny tråd...hvordan hindre katta i å være på naboens veranda, som ligger rett ved siden av din egen..

Jeg har det samme problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme problemet!

Har naboen hos deg klaget på "overtredelsen" og? Eller vil du holde pus unna fordi det blir bråk med de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...