Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

jeg er lat, jeg nerder og jeg ser film. alt i skjønneste orden, med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gjør det ikke så ofte, så jeg må virkelig anstrenge meg for å komme igang. rett og slett bestemme meg for at "idag skjer det"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

the-dar-today-37.jpg?w=499&h=685

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH!

Ser den Wildthing, jeg må også bestemme meg for at i dag skal jeg gjøre ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken til barna: "Hva er brunt, har fire ben og lever i skogen?" "Elg", sa Lise. "Riktig tenkt" sa frøken "men det kan også være et rådyr" "Men hva er det som er grønt og hopper i gresset?" "Gresshoppe" sa Nina. "Riktig tenkt, men det kan også være en frosk" sa frøken. Da spurte Per: "Frøken, hva er det som er stort og hardt når frøken putter den i munnen, og liten og myk når hun tar den ut?" Frøken ga Per en ørefik. "Riktig tenkt" sa Per "men det kan også være en tyggegummi.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Når jeg la ut bilder begynte folk og klage..........Når andre gjør det klager ingen

Endret av Corto Maltese
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

RUSSENABOEN VEL!!!!

Bilen bor i oppkjørselen rett her og de spiller på den j**** fløyta.

Dette blir nok noen dryge uker. På toppen av det hele, så skal de i Kongeparken den eneste helga jeg ikke kommer til å være særlig mye hjemme :kjefte:

Men ellers er alt bra :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Når jeg la ut bilder begynte folk og klage..........Når andre gjør det klager ingen

Det er så rart. Skjønner ikke den greia der altså, jeg likte fossilbildet ditt forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Det er så rart. Skjønner ikke den greia der altså, jeg likte fossilbildet ditt forresten.

Ja dobbelmoral vil jeg kalle det.........Men de kan klage så mye de bare vil. Jeg kommer til og forsette og legge ut bilder enten de liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RUSSENABOEN VEL!!!!

Bilen bor i oppkjørselen rett her og de spiller på den j**** fløyta.

Dette blir nok noen dryge uker. På toppen av det hele, så skal de i Kongeparken den eneste helga jeg ikke kommer til å være særlig mye hjemme :kjefte:

Men ellers er alt bra :goodbye:

Åja russ ja.. så noen igår med russeklær. Var liksom aldri russ jeg...

Nå bor jeg heldigvis i et område med bare "fattigruss" eller de osm ikke har buss/bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

det er stoooor forskjell på å legge ut et bilde i ny og ne, og spamme hele tråden med bilder i ett sett :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Ja dobbelmoral vil jeg kalle det.........Men de kan klage så mye de bare vil. Jeg kommer til og forsette og legge ut bilder enten de liker det eller ikke.

Det er bra :) Jeg synes forresten ikke at du er barnslig. Bildene dine, og bildene til andre, videoer og den slags gir meg god underholdning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å fortelle jenta jeg har forelsket om det i dag... Men det er kanskje best å ta face 2 face :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...