Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg krangler ikke SP. Jeg sier min mening om noe, så sier Jelly sin mening. Det kalles diskusjon. Eller konversasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Jeg krangler ikke SP. Jeg sier min mening om noe, så sier Jelly sin mening. Det kalles diskusjon. Eller konversasjon.

Så grasat krass og frekk du er mot meg, da.

Jeg ser hva du sier, men det er ikke særlig hyggelig for dette emnet, og dere oppnår ingenting utenom mer fiendtlighet mot hverandre. Dere blir ikke "mer" venner av det.

Jeg sier bare at dette er ikke fb-chat/msn/irc, og at man ikke skriver som om det er det. :)

(aka ta det et annet sted, KG har et flott meldingssystem).

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oo det ekorn-biletet Rofl minte meg på at eg faktisk såg eit lite ekorn i sta :rodmer: Nusselege vesle saka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Når Ery noen ganger har spist et surt drops og skriver med det sure dropset i effekt så får Ery høre at hun må roe seg ned.

Når dere har hatt for mange sure drops, og jeg ber dere roe ned for at den drittstemningen ikke skal forverres, evnt. ta diskusjonen på PM hvis det er veldig viktig, for vi andre her trenger ikke eksponeres for sånt - får jeg høre at det er greit fordi det er jo bare snikk-snakk.

Hvorfor VIL folk være sure og krasse i stedet for glade og blide?

Nei, jeg håper dere har fått roa ned eggstokkene og alt som tydeligvis trenger å roes ned, blitt venner, danset cumbaya på en blomstereng rundt et bål i mens dere holder hender.

Jeg gidder ikke sitte her å se på at folk faktisk gidder å bruke tiden og energien sin på å være så krasse mot hverandre, når man heller kan være ydmyk og vennlig.

Jeg kan godt si unnskyld for at jeg blander meg, jeg kan godt si unnskyld for alt jeg noen gang har sagt i denne tråden - jeg kan unnskylde for alt som skulle trengs for at dette emnet skal være fullt av glade smilier, latter, humor av alle slag.

Men hvis jeg/noen her sier unnskyld og skværer opp? Nope, det "hatet" som har blitt bygget opp mot meg/den som diskuteres med og slenges dritt mot, vil ikke forsvinne dersom man diskuterer ferdig, det vil ikke bli bedre etterpå, og man forblir uvenner.

Hvis det er slikt man vil her, så har jeg tydeligvis kommet til feil sted, da jeg kom hit så var man ikke uvenner, og det var ikke krasse diskusjoner og bagattellisering.

Hvis noen ønsker å PMe meg når det er tilbake til normalt så setter jeg pris på om noen gjør det.

Ingen har bedt meg blande meg opp i deg & jellys diskusjon - ingen har bedt meg skrive her i det hele tatt, jeg beklager. Mens ingen av dere pragmatikere beklager for en dritt, dere står på hvert deres.

Jeg sier heller unnskyld for noe jeg ikke har gjort, eller er enig i - hvis det fører til at man er venner, enn å stå på mitt og lage kvalme, & i tillegg få et forverret forhold til andre her inne.

Vennskap er så mye, mye viktigere enn å ha rett i en diskusjon. Derfor er usaklige diskusjoner her, som ender med at man kaller hverandre ting, helt barnehagemateriale.

Rumle: Unnskyld.

Mynona: Unnskyld.

:klemmer:

~

Endret av Skitten pique
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingenting å unnskylde deg for ovenfor meg. Beklager hvis det jeg skriver oppfattes krast, det er ikke skrevet med krass tone.

Men jeg er lei av det blir hylt om krangel med en gang noen er uenig. Hvis alle må ha samme mening er ikke dette stedet for meg heller.

Jeg har ikke ment å skrive krasst til Jelly heller, men det ser kanskje sånn ut når jeg ikke bruker smiletegn. Jeg anså egentlig min og Jelly sin debatt som avsluttet for en stund siden.

Jeg vet at jeg oppfattes krass av noen, det er visst skrivestilen min. Og den klarer jeg ikke å endre.

(dette innlegget er ikke krasst fra min side)

Endret av Mynona-83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

NOTE TO SELF:

Flytt tommelen før du bæljer en stein ned på en annen :sjenert:

Nå er den stor :tommelopp: og har fått en fin farge.

Jeg som bare skulle stelle i hagen :rolleyes:

Endret av Surrehodet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOTE TO SELF:

Flytt tommelen før du bæljer en stein ned på en annen :sjenert:

Nå er den stor :tommelopp: og har fått en fin farge.

Jeg som bare skulle stelle i hagen :rolleyes:

Au!! Hørtes ikke noe godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Hvor mere vi er sammen. Er sammen. Er sammen. Jo mere vi er sammen. Jo gladere vi blir! For dine venner er mine venner og mine venner er dine venner. Jo mere vi er sammen. Jo gladere vi bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir! :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

He he det triste var jo at jeg måtte gå inn :gjeiper:

Jeg som hadde de hageplanene.

HÅPER DERE ALLE FÅR EN SUPERDUPER LØRDAGGSAFTEN :hoppendeglad::smilyblomst::danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Løper du hele tida da? Eller har du gåpauser? Ute eller inne? Det hørtes jo veldig slitsomt ut!

Løp på 50 min ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skitten har ett poeng Mynona,det er måten du ordlegger deg på som gjør at jeg

oppfatter deg som påståelig til tider (sikkert det samme som gjør at du oppfatter meg

som frekk) Innlegget ovenfor illustrerer det godt,du evner liksom ikke å se

noe ifra en annen synsvinkel enn din egen om du skjønner...Det var dette jeg skulle frem til.

(for å svare på spm. ditt istad over nøyaktig hva jeg sikter til)

Jada,jeg leste også svaret ditt lengre nede her til Skitten,og skjønner at du kanskje

ikke er intensjonellt slik,det er bare skrivestilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en ny side fra deg, som jeg aldri har sett før, i hvert fall.

Vel, jeg elligerer selv, og vil oppfordre til å se på deg selv, dersom du lar deg provosere av.. hva, egentlig - den spøken? Et lite stykke med piksler på nettet? (Jeg vet ærlig talt ikke hva du bagatelliserer, jeg).

Vel, kranglefanter, er hovedsaklig ikke kranglefanter, men folk som er litt på hverandre her. jelly og my, og deg, vil jeg si - du eller jeg krangler ikke, men du gir meg unødvendigheter og jeg gir deg det andre kinnet til.

Jeg har aldri gjort deg noe Rumle, og føler ikke noe behov for å si ting tilbake, jeg er koselig og hyggelig tilbake mot deg. :)

Dersom du har en dårlig dag i dag, generelt, og føler for å ta det utover meg på et så lite grunnlag som det, så får du bare gjøre det altså. Men jeg vil heller kalle det patetisk, hvis det er noe som er det her.

Hvis jeg må endre væremåte ovenfor alle her, bare for å slippe å bli kalt patetisk, så blir jeg heller gjerne kalt patetisk. Jeg behøver ikke at du endrer deg, jeg tar deg for den du er.

Jeg har ikke noe behov for å kalle andre ting og det er jeg glad for. :)

Jeg skal fortsatt ha en fin lørdag, og ønsker deg og alle en fin helg videre! :)

Jeg har ingen dårlig dag, men jeg ble provosert av det du sa, og måten du forsøker å være morsom på. Jeg synes faktisk ikke det er morsomt å svare folk på den måten du gjorde, og det reagerte og det svarte jeg på.

Jeg kalte forøvrig ikke deg patetisk, men jeg synes kommentaren din var det. Det var sikkert dumt av meg å skrive det, og det beklager jeg.

Og nå er jeg ferdig med å diskutere dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...