Gjest EryMax Skrevet 21. april 2012 #72781 Del Skrevet 21. april 2012 Dumme satans dritt, jeg finner ikke kvitteringa på den rullegardinen som var for kort. :kjefte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. april 2012 #72782 Del Skrevet 21. april 2012 HVa heter den nye sjokolade, eplebit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. april 2012 #72783 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Hjelpes. Nå kom akkurat typen hjem med 8kg fersk kveite som han hadde fått på jobb i dag. Hva i alle dager skal jeg finne på med den? Har aldri spist kveite før jeg Mmmmm Kveite! Jeg ville gjort som Ery og laget en panne saus av både fløte og seter rømme, med stekt løk, pepper og aromat krydder. Servert med Tomat og asparges og kokte poteter. Rumle- ny sjokolade heter Kokkos kubbe tror jeg og er i hvit pakke. Den med popcorn heter vel bare popcorn med sjokolade eller noe og er i en sånn pose som de adaim crisp greiene er i, og de kulene med no crisp. Endret 21. april 2012 av eplebit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 21. april 2012 #72784 Del Skrevet 21. april 2012 Hallo! Dumme kollegaer som skal bli syllefyke idag så sjefen ringer og skal ha meg på jobb Men ingen jobb på FruN idag, for hun skal få gjort unna husarbeid, og lage takkekort med HerrN. Endelig. Håper alle får en finfin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 21. april 2012 #72785 Del Skrevet 21. april 2012 Prøver Arizona te nå. Om du skal ha "ekte" sørstats iste må du bruke Luzianne sin iste te. Den blir fantastisk. Du kan lett regulere sukkeret i den også. På 4 liter te bruker jeg ca 350gram sukker men man kan fint bruke mindre sukker også. Den er best i et glass med isbiter som man heller over litt sitronsaft for så og hive over teen. Den typen jeg lager kalles jo Alabama Table Wine så den burde jo passe bra til en Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 21. april 2012 #72786 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg får ikke bytta rullegardinene, da må jeg kjøpe helt nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. april 2012 #72787 Del Skrevet 21. april 2012 Rumle- ny sjokolade heter Kokkos kubbe tror jeg og er i hvit pakke. Den med popcorn heter vel bare popcorn med sjokolade eller noe og er i en sånn pose som de adaim crisp greiene er i, og de kulene med no crisp. Er de i samme størrelse som toppris og peanøttkubbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 21. april 2012 #72788 Del Skrevet 21. april 2012 Er de i samme størrelse som toppris og peanøttkubbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. april 2012 #72789 Del Skrevet 21. april 2012 Oki! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 21. april 2012 #72790 Del Skrevet 21. april 2012 Ja ja kan jeg bytte rullegardiner på mandag? Jeg må rekke en annen butikk før kl 16, å den er mucho important Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. april 2012 #72791 Del Skrevet 21. april 2012 Ja de er liksom i samme serie. Så og at det var kommet en ny sjokolade med noe fransk nougat inni, men sånt er ikke jeg så glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 21. april 2012 #72792 Del Skrevet 21. april 2012 Ny sjokolade? ha ha ikke her, for her selger vi fortsatt masse påskeegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. april 2012 #72793 Del Skrevet 21. april 2012 Prøver Arizona te nå. Om du skal ha "ekte" sørstats iste må du bruke Luzianne sin iste te. Den blir fantastisk. Du kan lett regulere sukkeret i den også. På 4 liter te bruker jeg ca 350gram sukker men man kan fint bruke mindre sukker også. Den er best i et glass med isbiter som man heller over litt sitronsaft for så og hive over teen. Den typen jeg lager kalles jo Alabama Table Wine så den burde jo passe bra til en Rumle ÅÅÅhh den skal prøves! Takk for tips!!!!!!!!! Hvor får jeg tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. april 2012 #72794 Del Skrevet 21. april 2012 Ny sjokolade? ha ha ikke her, for her selger vi fortsatt masse påskeegg Kommer nok etterhvert sånne nye sjokoladene selges kun på sånne større kiosker og matbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. april 2012 #72795 Del Skrevet 21. april 2012 Må jo være isbiter i iste! Og absolutt helst sitronsmak i også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 21. april 2012 #72796 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Jeg har fått min ifra usa men fant på ebay så lurer på om jeg ikke må kjøpe noen pakker derfra også Her er linken til en som sender til hele verden. Endret 21. april 2012 av Rofl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. april 2012 #72797 Del Skrevet 21. april 2012 Be han overraske deg med en god kveite middag siden han har vært så flink og fått den med seg hjem :gjeiper: Ehh....dette med å lufte ut sengetøyet (henge det ut vinduet), funker det egentlig noe særlig,blir dyna freshere etterpå syns dere....hvor ofte gjør dere slikt egentlig? Det står i reglene for brl mitt at vi ikke har lov til å lufte dyner ut av vinduer/franske balkonger Jeg merker ikke noe forskjell. Henger de ut om sommern mens jeg skifter laken og vasker og sånn, men mest for å få de bort. Ja de er liksom i samme serie. Så og at det var kommet en ny sjokolade med noe fransk nougat inni, men sånt er ikke jeg så glad i. Ooo.. jeg digger fransk nougat. Hva heter den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. april 2012 #72798 Del Skrevet 21. april 2012 Hmm husker ikke, men den er i den serier fra Freia som er litt sånn "finere" sjokolade. Så den på freia butikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. april 2012 #72799 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg har fått min ifra usa men fant på ebay så lurer på om jeg ikke må kjøpe noen pakker derfra også Her er linken til en som sender til hele verden. ebay er jo kjempeskummelt jooooo! Men, tusen takk for link! Skal vurdere å tørre å handle der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 21. april 2012 #72800 Del Skrevet 21. april 2012 Hihi. Så lenge man velger rette personer går det greit på ebay Om ikke kan du jo også sjekke Amazon. De er vel verdens største og jeg har aldri hatt noe problemer med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg