Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eksamen er imorgen og jeg driver å panikkerer her. Pleier IKKE å være så nervøs. var ikek det en gang på medikamentregningen. Føler at jeg har lest og lest, øvd og øvd og likevel er det så mye jeg ikke kan. Å jeg blir så ufattelig sur om jeg stryker, selv om det på ingen mte egentlig er noe å bli sur for sammenlignet med så mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag burde du bruke på å slappe av eple, ikke stresse over alt du ikke har lest/gjort. Koble ut litt i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag burde du bruke på å slappe av eple, ikke stresse over alt du ikke har lest/gjort. Koble ut litt i dag.

Jo vet.. men jeg er er nesten kvalm og uvel. Må hente meg inn! Skjerpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for omtanken, folkens - dere er gode :)

det er bare så fryktelig rart, hun har ikke hatt noe som helst kontaktnett rundt seg. jeg var ikke klar over at hun var så alene, de eneste hun hadde kontakt med var de hun jobbet med, et par av naboene sine, sin eldste bror - og meg. familien hadde hun ingen kontakt med etter at hennes mellomste bror ble dømt for overgrep mot henne, samt hennes mor ble dømt for alvorlig legemsbeskadigelse. en helt fucked up situasjon.

og jeg føler meg så jævlig alene oppi det hele. det er så mye å makte.

hun etterlot meg en leilighet full av detaljer/ting/minner fra den tiden vi var sammen. det er som en tidsmaskin. bare at hun er ikke der. har ikke hatt noen å snakke med det hele selv, hadde jeg ikke kunnet gjemme meg på jobben så hadde jeg sprukket snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kronerulling for spadag til eple? :)

Haha tusen takk :) Men jeg skal slutte å syte sånn. Føler det er så teit når andre tross alt har mye større bekymringer.

Kronerulling for hele snikksnakk gjengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hogwash

Haha tusen takk :) Men jeg skal slutte å syte sånn. Føler det er så teit når andre tross alt har mye større bekymringer.

...

Det finnes alltid en større bekymring, det er alltid noen som har det verre. Det betyr da ikke at man ikke kan kjenne på slike følelser fordi :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes alltid en større bekymring, det er alltid noen som har det verre. Det betyr da ikke at man ikke kan kjenne på slike følelser fordi :)

Åååå takk! Jeg føler meg helt gele her jeg sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

idag er det akkurat 5 uker siden ex døde. det har enda ikke gått helt opp for meg at hun ikke er der i leiligheten sin enda. det bare mangler så mye, ingen kjefte-sms, ingen hyggelige telefoner, ingenting.

du har mine dypeste medfølelser wildthing!

det var utrolig trist å lese :sukk:

håper hun er på et godt sted nå!

Jeg lager egg og bacon i muffinsformer. Spent på resultatet...

men hva i alle dager? :klo:

hehe, har du oppfunnet det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det er helt sant hogwash!

jeg har det veldig fint for tiden :sjenert: , så jeg blir litt ekstra trist over at så mange i denne tråden ikke har det så greit i disse dager :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...