Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg er alt for trøytt til å vere oppe,men har ikkje lyst å leggje meg :sukk::fnise:

...and the story continues....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Er det stygt av meg å ha et høyt ønske om oppvaskmaskin til 7000? En som er energieffektiv,bruker lite vann og støyer veldig lite. Jeg vil jo liksom ikke kjøpe en brukt Simens Lady som bråker så mye at du må evakuere i 3 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stygt av meg å ha et høyt ønske om oppvaskmaskin til 7000? En som er energieffektiv,bruker lite vann og støyer veldig lite. Jeg vil jo liksom ikke kjøpe en brukt Simens Lady som bråker så mye at du må evakuere i 3 timer.

Nei det er ikke det. Skjønner deg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EryMax

Jeg bor i en leilighet med åpen kjøkkenløsning, så jeg kan jo ikke bare lukke igjen kjøkkendøra når jeg vasker kopper. Jeg vokste opp med en Simens Lady å den hørtes ut som en sementblander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Er det bare meg som ikke ser sammenhengen mellom sumobryting og gladiatorer? :klo:

Hehe, vet ikke helt hvorfor de kaller det for gladiator, men det er ikke bare sumobryting, det er sånn der "slå hverandre med giganstisk q-tips" og boksing med gigantiske boksehansker og hinderløype også :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Hehe, vet ikke helt hvorfor de kaller det for gladiator, men det er ikke bare sumobryting, det er sånn der "slå hverandre med giganstisk q-tips" og boksing med gigantiske boksehansker og hinderløype også :fnise:

Aha! Sånn som det der "american gladiator" eller noe sånt?

Takk for at du letter på nysgjerrigheten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor :klem: til ærede Giacomo, FruN og alle andre som trenger eller vil ha en.

Da har Fluffy jagd meg i seng så sove godt alle søte små :fnise:

:goodbye::natti::sove:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...