Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Damn,husker jeg kjøpte meg all musikken min på kassettbånd i min

ungdom jeg og,følte meg plutselig gammel nå...cd'n er jo på vei

ut i disse dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror egentlig ikke cd er så veldig på vei ut. det er stadig nummer 1 musikkformat i bil, feks. jeg tror den helt klart har en renessanse.

men jeg SAVNER minidisc! det var genialt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt CD spiller på mange år. Bare CDromen på datan. Men walkmanen har jeg enda.

Og selvfølgelig miniDisc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooohooo....fant nettopp ut at Twisted Sister kommer til Trondheim i juni,

nå ble gammle Jelly GLAD!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

cd`er blir aldri ut for meg jaffal, jeg bruker aldri annet enn diskmannen min når jeg hører på musikk utenfor mitt hjem!

har også walkman mynona :)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søster ur funnet frem, navnskilt, sykeppleier unidorm er vasket... men jeg mangler et strykejern! Noen som har??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte minidisk spilleren min for mange år siden. Skulle ikke ha gjort det :( Ooo til bil faktisk WT. Som en cdspiller man bare setter i?

Hei alle sammen :goodbye:

Er det gale når mannen i pizza/kebab/burgerstedet forandrer retter for meg uten at jeg spør fordi han vet jeg liker/ikke tåler noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søster ur funnet frem, navnskilt, sykeppleier unidorm er vasket... men jeg mangler et strykejern! Noen som har??

En slik ekte uniform eller en slik naughty en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

En slik ekte uniform eller en slik naughty en?

hva tror du roflen? :ler:

ikke meningen å være frekk altså, men eplen har jo snakka sååå mye om skole og eksamen for tiden, og vi veit jo at hun studerer for å bli sykepleier....

:kose: roflen!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

mynona- jeg var utenfor jobben din i stad, så jeg vinket (helt på ekte) opp til deg.. men du så det kanskje ikke? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cd`er blir aldri ut for meg jaffal, jeg bruker aldri annet enn diskmannen min når jeg hører på musikk utenfor mitt hjem!

har også walkman mynona :)

Ok,du har ikke trua på mp3/Ipod altså?

Du har jo plass til hundreogørti cd-plater inne på en slik spiller da...

skrudde søster faktisk. hm. mulig jeg må til barteby, skjønner jeg.

Det er vel ikke lange bilturen for deg vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke meningen å være frekk altså, men eplen har jo snakka sååå mye om skole og eksamen for tiden, og vi veit jo at hun studerer for å bli sykepleier....

Tror det er en slik naughty en :snurt::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ok,du har ikke trua på mp3/Ipod altså?

Du har jo plass til hundreogørti cd-plater inne på en slik spiller da...

joda, men jeg liker det gamle jeg!

bruker diskmann, spiller på supernintendoen fra 1990 som fungerer absolutt like bra som den gjorde i 1990!

det er faktisk bare noen få år siden jeg fikk meg mitt første digitalkamera, men hadde det ikke vært så forbanna dyrt å fremkalle fra det gamle kameraet mitt, så hadde jeg ikke skaffet meg digitalkamera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke lange bilturen for deg vel?

Kjapp jobb, bruker ikke lange tiden nei. Koselig med litt langtur når man har koselig bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du har rett. Sykepleier uniformen min er ganske kjedelig.

Håper jeg ikke plager dere ihjel med min kjedelige eksamenssnakk :) Jeg er bare litt nervøs og det er ca det eneste jeg har drevet med fortiden. Men snart! Da skal jeg fylle denne tråden opp med spennede og super interesante ting :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...