Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅÅåå er dte lov å være stolt når jeg overhører høylydt katte uling og værlig fra ute, for så å oppdage at det forengangs skyld IKKE var min katt?

Andre katter sloss og! :strix:

KJenner igjen den feelingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJenner igjen den feelingen!

Hehe pus er en slosskjempe uten like, så det er litt godt å se at det ikek bare er henne som holder nabolaget våken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe pus er en slosskjempe uten like, så det er litt godt å se at det ikek bare er henne som holder nabolaget våken :P

Vi har en ukastrert hannkatt gående rundt her som lager bråk med mine puser :nei: Blir helt gaaal i hodet av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva kroppen min vil med meg. Den sier "jeg mååå ha sjokolade!" og når jeg tar en sjokoladebit så synes den ikke det var noe godt :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en ukastrert hannkatt gående rundt her som lager bråk med mine puser :nei: Blir helt gaaal i hodet av det

Hehe min er en sterilisert hunnkatt. Men hun er inne om natten, så det er på dagtid hun er ute og krangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

halloooo stage doll strange doll ( :ler:) :vinke:

velkommen inn i galskapen vår :fnise:

når du først har kommet inn, så skal jeg love deg at det er umulig å komme ut! ( you gonna be hooked! :fnise: )

kanskje den prøver å si atte du får besøk av tante rød snart mynona? :vetikke:

edit: eller kanskje ikke? :klo: da hadde jo sjokoladebiten pluss 393 andre sjokoladebiter sklidd rett ned :fnise:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe min er en sterilisert hunnkatt. Men hun er inne om natten, så det er på dagtid hun er ute og krangler.

jeg har 3 katter som jeg eier og en som jeg har i fosterhjem, så mye leven her uansett tidspunkt på døgnet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloooo stage doll strange doll ( :ler:) :vinke:

velkommen inn i galskapen vår :fnise:

når du først har kommet inn, så skal jeg love deg at det er umulig å komme ut! ( you gonna be hooked! :fnise: )

kanskje den prøver å si atte du får besøk av tante rød snart mynona? :vetikke:

edit: eller kanskje ikke? :klo: da hadde jo sjokoladebiten pluss 393 andre sjokoladebiter sklidd rett ned :fnise:

Jo tusentakk for det :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, husker dere Stage Dolls eller??

Hard to say Goodbye! Den var jo sååååå fin :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den på kasett. :) Har jo tatt vare på walkmanen min, så jeg kan spille av de få kasettene jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gir de ut noe musikk da?? Vet de prøvde seg på et comeback for et par år siden, men ja da er det "husker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love don't bother me er vel den mest kjente hit'n deres

mener jeg å huske...

Var på konsert med de (Stage Dolls) så sent som i 2010 jeg da,da de varma opp

for KISS i Trondheim,(enda en golden oldie) :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stage dolls er stadig på turne, jeg husker dog ikke når siste album kom ut. torstein flakne er helt klart unik som musiker, jeg har sjeldent møætt en så utrolig dyktig musiker selv. og, er jo ikke bare i norge de er store :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...