Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LightBulb

Takk for gratulasjonene :takke: Passer kjempefint med ekstra penger nå som kjole til bryllupet skal kjøpes, tannlegen besøkes osv :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det bare var noe slikt simpelt Hannee :)

Ooo gratz LB! Får melding at jeg har vunnet men er bare slike små summer så blir like skuffet hver gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Bra det bare var noe slikt simpelt Hannee :)

Ooo gratz LB! Får melding at jeg har vunnet men er bare slike små summer så blir like skuffet hver gang :fnise:

:fnise: Jeg blir kjempefornøyd, og forteller stolt at jeg har vunnet når jeg vinner 50kr, så du kan tro jeg ble satt ut når jeg sjekka og det var en del mer der :daane:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hva,har du vunnet Light?

Jeg orker ikke å lese igjennom alle sidene,dere skravler så fælt at jeg blir sittende å lese alle sidene siden sist jeg var her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Hva,har du vunnet Light?

Jeg orker ikke å lese igjennom alle sidene,dere skravler så fælt at jeg blir sittende å lese alle sidene siden sist jeg var her :fnise:

6000 :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6000 :hoppendeglad:

Heeey,det er jo en brukbar sydentur,det jo (om du reiser til syden)....gratulerer!

Endret av Jellybean78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Håper du har det bra FruN :klemmer:

Vært hos legen, var en slags talgklump så vidt jeg forstod. Ser ut som om den har vært der en stund, men veldig liten, også har den hovnet opp. Jeg slo meg i går, så da hovnet den opp. Kan være det er infeksjon i den, så skal få antibiotika også skal jeg fjernes til onsdag. Synes det er ganske ekkelt i grunn. Men bra det ikke er farlig :)

Det var bra det ikke var noe mer enn det,har selv vært plaget med slike kjertler på den ene foten min og i lusken,jeg brukte reseptbelagt fusidinsalve eller hva det nå heter på,og da gikk de vekk igjen.

Håper du har en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Takk Odisisen :klemmer: Legen sa at det beste var å skjære den bort, også brukte hun et latinsk navn på den som jeg ikke husker. Huff, jeg blir så fort skremt for ingenting. Var jo ikke en klump i brystet eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Heeey,det er jo en brukbar sydentur,det jo (om du reiser til syden)....gratulerer!

:jepp: Men det blir nok brukt til kjole til bryllupet og til utdrinkningslaget :)

Og det beste er vel at det kom til rett tid :fnise: Det nærmer seg vel bryllup nå :rodmer:

Ja :jepp: På lørdag e utdrikningslaget :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest odisi73

Da er det godt at du slipper å engste deg for det mer Hannee,det er helt ufarlig med slike kjertler,men det er plagsomt når de dukker opp :kose:

Light,hva skal dere gjøre i utdrikkningslaget da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det er alltid godt med penger man ikke hadde regnet med!

På plass på lesesalen og jeg har skrevet 400 ord hittil i dag, så nå har jeg 1400. Skal prøve å nå 2000 eller kanskje mer. Jo mer jeg får skrevet før jeg får neste eksamensoppgave, jo bedre!

Og så er jo temaet egentlig veldig spennende. Om jeg bare får det til, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...