Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da tror jeg du hadde hatt en meget sinna jente ved din side WT :fnise:

Hihi. Utro mens jeg er singel er meget bra gjort Mynona :fnise: Spesielt med venninna til samboeren min :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho! Jeg er grov i språket tenk!! :gjeiper: Legger ikke noe i mellom når jeg er sinna altså! (banner egentlig ganske mye til vanlig og)

Ja, jeg også er utro med samboerns kompiser selv om jeg er singel. Ganske utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

MY.. Du skal jo bare være glad for at du har fått deg samboer. Drit i om du er utro :fnise:

Du må være forsiktig inne på de trådene der er noen :heks: som oppfører seg uten noen som helst folkeskikk.

Og jeg ødela visst ryggen min igår da jeg satt og øllet :sukk:

- neida, mest sannsynlig så skjedde det på fjelltur igår, jeg har ingen følelse i foten bortsett fra prikking i hælen. Det er vel ett tegn på at nervene i ryggen er i klem. Ingenting av det jeg hadde hjemme av smertestillende virket, så da var det legevakt og sprøyte da. Og han klarerte meg, ikke hasteoperasjon denne gangen heller :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuuud så mye nytt jeg lærer her i kveld! Jeg visste ikke en gang at du hadde en samboer, Mynona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sjokk:

:lur:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg du hadde hatt en meget sinna jente ved din side WT :fnise:

DET er jeg vant med. Bærte ut en tøs i går etter at hun tiltet i vinkel på alt og alle, full av cola, spyttet på fire vakter. Da gadd jeg til sist ikke mer, slept ut etter armene og rett i politibilen. hun var sint, hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kveld for ho ihvertfall :hoho: Jeg har blitt kastet ut en gang, fordi ei kjerring slo etter meg da jeg spurte hvorfor hun huka bein på venninna mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...