Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Skitten pique

Nooooooooooooooooooooozzzzzzzzzzze. jeg sa vi skulle se på TV og :popcorn: sammen en kveld med Champions league, så saaaaaaa du at du ville sitte til venstre for meeeg i soffaaan. :fnise:

Jeg skal kjøpe masse farger og sprayer og farge sykkelen min i masse forskjellige farger :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk plutselig opp for meg at kl er 19 (snart) og det er fortsatt lyst! Så deilig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på sykkeltur! Herregud sliten! Nå har jeg brukt oppdagens kvote for unnskyldninger for ikke å jobbe med skole... skal bare spise middag først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rope: Halooooooo

Jeg kjeder meg! Og til opplysning (siden det er en uinteressant tråd), så er det fortsatt lyst. Lurer på når det blir mørkt. Kroppen min tror klokka er 16-17, siden det er lyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jammen meg utro mot samboern min jeg. Med hans kompiser. Løgnhals er jeg og. Jammen mye fint man finner ut om seg selv på KG.

Huh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh?

Nei, gudene vet hvorfor.

Tror det var fordi jeg sa at jeg ville blitt sint hvis kjærsten min hadde beskyldt meg for å være utro når jeg ikke har vært det.

Det gjorde meg automatisk til en løgner, og at jeg er utro både titt og ofte. Gjerne med samboern min sine venner :fnise:

Noen har en litt annen tankerekke enn hva jeg har... :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kalles forumtroll. jeg tror enkelte har veldig lite å gjøre på, av de som frekventerer her. har alltid vært sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: Halooooooo

Jeg kjeder meg! Og til opplysning (siden det er en uinteressant tråd), så er det fortsatt lyst. Lurer på når det blir mørkt. Kroppen min tror klokka er 16-17, siden det er lyst...

Same problemet her.. Her vert det vel mørkt rundt halv 10 - 10 trur eg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

Jeg kom akkurat hjem fra legevakta :tristbla: Heldigvis ikke så lang kø idag.

Men ille nok å vente i 2 timer, stående siden jeg ikke klarte å sitte. Og jeg skulle bare ha en sprøyte smertestillende. Men nå har jeg fått det og kan sitte igjen. HURRA :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd surrehodet?

Lyst her også! Meget snålt. Hadde også blitt sint om jeg hadde blitt beskylt for noe slikt Mynona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det kalles forumtroll. jeg tror enkelte har veldig lite å gjøre på, av de som frekventerer her. har alltid vært sånn.

Ja, men jeg blir likevel sint :fnise: Tenner på alle plugger når folk kaller meg stygge ting...

Det er museører på bjørken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurra!!!!!!!!!!! :hoppendeglad:

Museører?? Hva er det?

Hahahaha hva slags tråd har du forvillet deg inn i?

Den om mannen som ikke kom hjem i natt

Same problemet her.. Her vert det vel mørkt rundt halv 10 - 10 trur eg :sjenert:

Er det så sent allerede. Jeg har ikke lagt merke til at det blir senere mørkt før nå i dag jeg.. :fnise:

Jeg kom akkurat hjem fra legevakta :tristbla: Heldigvis ikke så lang kø idag.

Men ille nok å vente i 2 timer, stående siden jeg ikke klarte å sitte. Og jeg skulle bare ha en sprøyte smertestillende. Men nå har jeg fått det og kan sitte igjen. HURRA :strix:

Hva har du gjort?? har du falt??

Hadde også blitt sint om jeg hadde blitt beskylt for noe slikt Mynona!

DU ER UTRO DIN LØGNHALS :gjeiper: Også med venninna til samboern din da! Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Museører er når man aaaaaakkurat kan se at bladene har begynt å folde seg ut ... og det betyr ...

*tramtara-ta!* :duskedame:

At man kan beskjære roseneeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg blir likevel sint :fnise: Tenner på alle plugger når folk kaller meg stygge ting...

Du skulle vært med meg en kveld på jobb, du ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...