Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71601 Del Skrevet 15. april 2012 Igår når jeg gikk kveldstur så hørte jeg en løpelyd, og plutselig kom det e en grevling som løp forbi og sneiet hodet til hunden min! Og jeg blei så satt ut at jeg ikke la merke til de to grevlingene som kom litt etterpå. Den ene forsvant etter nr 1, men den andre stoppet opp og nistirret på meg og hunden som sto 2 meter unna. Jeg er livredd for grevling, så sto stille som ei mus, og løftet opp hunden. Også løp den tilbake der den kom fra. Jeg bevegde meg sakte vekk, også kom den igjen! Fysj så ekkelt, de løp inn i skogen bak leiligheten. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! grevlinger er dritnifse!! det er faktisk en del av dem rundt huset mitt! en gang da jeg var mindre og var hos besteforeldrene mine som bodde på gård, så løp alltid hunden min fritt ute, til og med mens vi var inne. den var ganske tøff i trynet og prøvde alltid å dominere store hannhunder, uansett skummel rase. men en gang så kom hunden min løøøøpende med en grevling etter jeg hyla og hyla og var så vettskremt at jeg ikke visste mine arme råd! det gikk bra da! Bra du forholdt deg rolig da! Tenker bare på at grevlinger kan bite og slipper ikke taket før det beinet knuser. Æææææh! det tenker jeg også hannee! men vet du hva? grevlinger erke særlig smarte, for du vet hva du skal gjøre om det skjer, sant? bare ta en pinne (hvis du har mulighet såklart), og knekk den hard og brutalt i 2! når grevlingen hører knekkelyden så slipper`n taket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71602 Del Skrevet 15. april 2012 ..inviterer du til kaffeslabberas rumlingsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. april 2012 #71603 Del Skrevet 15. april 2012 Bra du forholdt deg rolig da! Tenker bare på at grevlinger kan bite og slipper ikke taket før det beinet knuser. Æææææh! God formiddag Rumlingen Jaaa, veit. Derfor jeg løftet opp hunden. Han klarte ikke å stå i ro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71604 Del Skrevet 15. april 2012 ..inviterer du til kaffeslabberas rumlingsen? Jaaaa Kaffeslabberas for alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. april 2012 #71605 Del Skrevet 15. april 2012 iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! grevlinger er dritnifse!! det er faktisk en del av dem rundt huset mitt! en gang da jeg var mindre og var hos besteforeldrene mine som bodde på gård, så løp alltid hunden min fritt ute, til og med mens vi var inne. den var ganske tøff i trynet og prøvde alltid å dominere store hannhunder, uansett skummel rase. men en gang så kom hunden min løøøøpende med en grevling etter jeg hyla og hyla og var så vettskremt at jeg ikke visste mine arme råd! det gikk bra da! det tenker jeg også hannee! men vet du hva? grevlinger erke særlig smarte, for du vet hva du skal gjøre om det skjer, sant? bare ta en pinne (hvis du har mulighet såklart), og knekk den hard og brutalt i 2! når grevlingen hører knekkelyden så slipper`n taket Ja, de er utrolig skumle.. Ihvertfall når den var såpass stor som den var den ene! (og tror ikke jeg hadde tenkt på å finne en pinne og knekke den hvis jeg blei bitt Men de er nok ikke smarte nei.) Jeg får begynne å gå med gummistøvler med kull i heretter! Og pus får ikke gå ut når det er mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johnolaf Skrevet 15. april 2012 #71606 Del Skrevet 15. april 2012 Vi har en grønn postkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. april 2012 #71607 Del Skrevet 15. april 2012 De har visst åpnet en ny Traktøren-butikk i Trondheim som har spesialisert seg på bakeutstyr. Tror kanskje jeg bør holde meg langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johnolaf Skrevet 15. april 2012 #71608 Del Skrevet 15. april 2012 Den er kun festet med 2 skruer, type stjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. april 2012 #71609 Del Skrevet 15. april 2012 Oi, det visste jeg ikke Nozzingen. Skal gå med pinner tilgjengelig i grevlingstrøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71610 Del Skrevet 15. april 2012 Bakebutikk?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71611 Del Skrevet 15. april 2012 Hvorfor slipper de når de hører at det knekker? Så rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71612 Del Skrevet 15. april 2012 Hei johnolaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. april 2012 #71613 Del Skrevet 15. april 2012 Nå må jeg følge Hannes eksempel å åpne skolebøkene mine jeg og! Blæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71614 Del Skrevet 15. april 2012 men selvom jeg vet om dette med å knekke en pinne, så er det ikke sikkert jeg hadde tenkt på det om en grevling drev å bet på meg! jeg hadde nok hatt så panikk og bare stivnet! jeg stemmer for et kollektivt kaffeslabberas ja denne runde boksen til høyre: http://www.nestlenordic.com/nescafe_no/macchiato.html er jeg helt avhengig av! av en eller annen grunn så er jeg ikke så glad i svart kaffe lengre, og siden jeg aldri har melk, så er denne genial! kalorifattig er den også, når man bruker denne runde boksen, i stedenfor en hel sånn pose fra esken har noen smakt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71615 Del Skrevet 15. april 2012 Har du smakt på kanelknekkebrødene, Noz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71616 Del Skrevet 15. april 2012 Den har jeg aldri smakt, Noz, men det så godt ut Går i kruttsterk, svart kaffe her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. april 2012 #71617 Del Skrevet 15. april 2012 Hvorfor slipper de når de hører at det knekker? Så rart Tror det er fordi da "knekker" noe i dyret/mennesket de biter, og da er det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71618 Del Skrevet 15. april 2012 Åhh, jeg forstår - de er visst ikke så smarte nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71619 Del Skrevet 15. april 2012 woohooo! tid for ukas beste radioshow! et lite høydepunkt høydepunkt! Har du smakt på kanelknekkebrødene, Noz? jaaa, jeg har faktisk spist halve pakken! de er veldig gode! jeg spiser dem med striper ( eller krusedull som den heter nå) denne: http://www.mills.no/produkter/kaviar/Barnas+nye+favorittp%C3%A5legg+-+n%C3%A5+er+det+lov+%C3%A5+leke+med+maten!.43111.cms med gulost oppå! det er så godt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. april 2012 #71620 Del Skrevet 15. april 2012 Hørte jeg kanelknekkebrød? Er de å få tak i igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg