Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Igår når jeg gikk kveldstur så hørte jeg en løpelyd, og plutselig kom det e en grevling som løp forbi og sneiet hodet til hunden min! :hakeslepp: Og jeg blei så satt ut at jeg ikke la merke til de to grevlingene som kom litt etterpå. Den ene forsvant etter nr 1, men den andre stoppet opp og nistirret på meg og hunden som sto 2 meter unna. Jeg er livredd for grevling, så sto stille som ei mus, og løftet opp hunden. Også løp den tilbake der den kom fra. Jeg bevegde meg sakte vekk, også kom den igjen!

Fysj så ekkelt, de løp inn i skogen bak leiligheten.

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! grevlinger er dritnifse!!

det er faktisk en del av dem rundt huset mitt!

en gang da jeg var mindre og var hos besteforeldrene mine som bodde på gård, så løp alltid hunden min fritt ute, til og med mens vi var inne.

den var ganske tøff i trynet og prøvde alltid å dominere store hannhunder, uansett skummel rase. men en gang så kom hunden min løøøøpende med en grevling etter :redd::overrasket:

jeg hyla og hyla og var så vettskremt at jeg ikke visste mine arme råd!

:grine:

det gikk bra da!

Bra du forholdt deg rolig da! Tenker bare på at grevlinger kan bite og slipper ikke taket før det beinet knuser. Æææææh!

det tenker jeg også hannee!

men vet du hva?

grevlinger erke særlig smarte, for du vet hva du skal gjøre om det skjer, sant?

bare ta en pinne (hvis du har mulighet såklart), og knekk den hard og brutalt i 2!

når grevlingen hører knekkelyden så slipper`n taket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bobler

Bra du forholdt deg rolig da! Tenker bare på at grevlinger kan bite og slipper ikke taket før det beinet knuser. Æææææh!

God formiddag Rumlingen :)

Jaaa, veit. Derfor jeg løftet opp hunden. Han klarte ikke å stå i ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! grevlinger er dritnifse!!

det er faktisk en del av dem rundt huset mitt!

en gang da jeg var mindre og var hos besteforeldrene mine som bodde på gård, så løp alltid hunden min fritt ute, til og med mens vi var inne.

den var ganske tøff i trynet og prøvde alltid å dominere store hannhunder, uansett skummel rase. men en gang så kom hunden min løøøøpende med en grevling etter :redd::overrasket:

jeg hyla og hyla og var så vettskremt at jeg ikke visste mine arme råd!

:grine:

det gikk bra da!

det tenker jeg også hannee!

men vet du hva?

grevlinger erke særlig smarte, for du vet hva du skal gjøre om det skjer, sant?

bare ta en pinne (hvis du har mulighet såklart), og knekk den hard og brutalt i 2!

når grevlingen hører knekkelyden så slipper`n taket ;)

Ja, de er utrolig skumle.. Ihvertfall når den var såpass stor som den var den ene!

(og tror ikke jeg hadde tenkt på å finne en pinne og knekke den hvis jeg blei bitt :fnise: Men de er nok ikke smarte nei.)

Jeg får begynne å gå med gummistøvler med kull i heretter! Og pus får ikke gå ut når det er mørkt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest NozMonster

men selvom jeg vet om dette med å knekke en pinne, så er det ikke sikkert jeg hadde tenkt på det om en grevling drev å bet på meg!

jeg hadde nok hatt så panikk og bare stivnet!

jeg stemmer for et kollektivt kaffeslabberas ja :jepp:

denne runde boksen til høyre: http://www.nestlenordic.com/nescafe_no/macchiato.html er jeg helt avhengig av! :rodmer:

av en eller annen grunn så er jeg ikke så glad i svart kaffe lengre, og siden jeg aldri har melk, så er denne genial!

kalorifattig er den også, når man bruker denne runde boksen, i stedenfor en hel sånn pose fra esken :)

har noen smakt på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bobler

Hvorfor slipper de når de hører at det knekker? Så rart :ler:

Tror det er fordi da "knekker" noe i dyret/mennesket de biter, og da er det greit :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

woohooo! tid for ukas beste radioshow! et lite høydepunkt høydepunkt! :bolledeig:

Har du smakt på kanelknekkebrødene, Noz? :)

jaaa, jeg har faktisk spist halve pakken!

de er veldig gode! jeg spiser dem med striper ( eller krusedull som den heter nå) denne: http://www.mills.no/produkter/kaviar/Barnas+nye+favorittp%C3%A5legg+-+n%C3%A5+er+det+lov+%C3%A5+leke+med+maten!.43111.cms med gulost oppå! :strix:

det er så godt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...