Daybreak Skrevet 15. april 2012 #71581 Del Skrevet 15. april 2012 Huff ja,lei av vinter eigentleg..Kan ikkje vi og få vår snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71582 Del Skrevet 15. april 2012 Skal jeg sitte bakpå? Du har sikkert sånn skikkelig jentesykkel med kurv og sånn bagasjeholder bakpå Eller vil du ha meg sittende til høyre for deg, for du likte mer venstre, sant? Da tar vi halve rumpa hver på setet ^^, Sykkærn min har 27 gir åh yeah oi, så ikke denne før nå jeg Skitten! har jeg sagt før at jeg liker venstresiden? for jeg gjør nemlig det, jeg har en irriterende tvangstanke som handler om oddetall og venstre, men det er vel ikke så mye jeg gidder å legge ut om men kan ikke huske å ha nevnt det? heheee, jeg ønsker meg faktisk en slik skikkelig jentesykkel! Lilla sykkel med kurv forran med blomst på og sånt- noe alla denne http://www.dingz.no/528107/kule-sykler-til-kule-typer (bare at jeg hadde gjort en del endringer på den ) du er ikke alene om å ha 27 gir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. april 2012 #71583 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg har bare 21 gir men den er rosa og lilla da tror den trenger en overhaling også. For den er eldre enn SP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. april 2012 #71584 Del Skrevet 15. april 2012 Igår når jeg gikk kveldstur så hørte jeg en løpelyd, og plutselig kom det e en grevling som løp forbi og sneiet hodet til hunden min! Og jeg blei så satt ut at jeg ikke la merke til de to grevlingene som kom litt etterpå. Den ene forsvant etter nr 1, men den andre stoppet opp og nistirret på meg og hunden som sto 2 meter unna. Jeg er livredd for grevling, så sto stille som ei mus, og løftet opp hunden. Også løp den tilbake der den kom fra. Jeg bevegde meg sakte vekk, også kom den igjen! Fysj så ekkelt, de løp inn i skogen bak leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. april 2012 #71585 Del Skrevet 15. april 2012 OOOOOI Bobler! Creeepy! Jeg hadde blitt så redd! I dag sov jeg lenge, deilig! Men blir nok fucked i morgen tidlig, men sånn skal vel mandager være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. april 2012 #71586 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg var redd! Tørte ikke gå hjem med det første heller, sto der og viste ikke helt hva jeg skulle gjøre, grevlingene hadde jo løpt "hjem til meg". (og Mandager skal være litt sånn Mandag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71587 Del Skrevet 15. april 2012 Men altså - er det samme type film som ringnes herre? For den type filmer er det teiteste jeg vet om... Sånn alver og troll og nisser og dverger osv.. Sånne rare skapninger som ikke finnes. Går en serie på TVN nå som heter Once upon a time - og den går også i samme sjangern for meg... Jeg tror du vil like den! Jeg likte den første sesongen overraskende bra! Og jeg pleier aldri å like slikt. Likte Lord of the rings boken kjempegodt, men synes filmen (klarte bare se den første) var zzzzzzzzzzzznork-kjedelig! Skal stå opp jeg nå da Tulleodisi! Står DU opp midt på natten nå? oi, så ikke denne før nå jeg Skitten! har jeg sagt før at jeg liker venstresiden? for jeg gjør nemlig det, jeg har en irriterende tvangstanke som handler om oddetall og venstre, men det er vel ikke så mye jeg gidder å legge ut om men kan ikke huske å ha nevnt det? Så rart, jeg er akkurat motsatt! jeg MÅ ha folk på min venstre side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. april 2012 #71588 Del Skrevet 15. april 2012 Bra du forholdt deg rolig da! Tenker bare på at grevlinger kan bite og slipper ikke taket før det beinet knuser. Æææææh! God formiddag Rumlingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71589 Del Skrevet 15. april 2012 God formiddag, Hannee! hvordan står det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71590 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg har aldri sett en grevling! Jeg hadde blitt superskremt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 15. april 2012 #71591 Del Skrevet 15. april 2012 Drakk fem øl i går og nå er jeg absolutt fyllesjuk! Skulle ikke vært lov... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71592 Del Skrevet 15. april 2012 Sånn kan det gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. april 2012 #71593 Del Skrevet 15. april 2012 Står bra til Er litt trøtt, men tenkt til å bruke dagen i sofaen og prøve å lese litt eksamensstoff. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71594 Del Skrevet 15. april 2012 Står bra til her også Fint vær i dag, så tenker det blir litt tid i hagen. Er ganske kaldt da, men får bare kle godt på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71595 Del Skrevet 15. april 2012 Når er det eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. april 2012 #71596 Del Skrevet 15. april 2012 Er en i midten av mai og to i starten av juni. Så har enda tid Kos deg i hagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71597 Del Skrevet 15. april 2012 Så flink du er som er godt i gang med lesingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. april 2012 #71598 Del Skrevet 15. april 2012 Ik! Grevlinger er kjempeskumle! anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. april 2012 #71599 Del Skrevet 15. april 2012 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71600 Del Skrevet 15. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg