Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Skal jeg sitte bakpå? Du har sikkert sånn skikkelig jentesykkel med kurv og sånn bagasjeholder bakpå :fnise:

Eller vil du ha meg sittende til høyre for deg, for du likte mer venstre, sant? :fnise: Da tar vi halve rumpa hver på setet ^^,

Sykkærn min har 27 gir åh yeah :smoke:

oi, så ikke denne før nå jeg Skitten!

har jeg sagt før at jeg liker venstresiden? :klo:

for jeg gjør nemlig det, jeg har en irriterende tvangstanke som handler om oddetall og venstre, men det er vel ikke så mye jeg gidder å legge ut om :tunge1:

men kan ikke huske å ha nevnt det? :klo:

heheee, jeg ønsker meg faktisk en slik skikkelig jentesykkel! Lilla sykkel med kurv forran med blomst på og sånt- noe alla denne

http://www.dingz.no/528107/kule-sykler-til-kule-typer

(bare at jeg hadde gjort en del endringer på den :P )

:opplyser: du er ikke alene om å ha 27 gir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare 21 gir :( men den er rosa og lilla da :fnise: tror den trenger en overhaling også. For den er eldre enn SP ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Igår når jeg gikk kveldstur så hørte jeg en løpelyd, og plutselig kom det e en grevling som løp forbi og sneiet hodet til hunden min! :hakeslepp: Og jeg blei så satt ut at jeg ikke la merke til de to grevlingene som kom litt etterpå. Den ene forsvant etter nr 1, men den andre stoppet opp og nistirret på meg og hunden som sto 2 meter unna. Jeg er livredd for grevling, så sto stille som ei mus, og løftet opp hunden. Også løp den tilbake der den kom fra. Jeg bevegde meg sakte vekk, også kom den igjen!

Fysj så ekkelt, de løp inn i skogen bak leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

OOOOOI Bobler! Creeepy! Jeg hadde blitt så redd!

I dag sov jeg lenge, deilig! Men blir nok fucked i morgen tidlig, men sånn skal vel mandager være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Jeg var redd! Tørte ikke gå hjem med det første heller, sto der og viste ikke helt hva jeg skulle gjøre, grevlingene hadde jo løpt "hjem til meg".

(og Mandager skal være litt sånn Mandag :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså - er det samme type film som ringnes herre? For den type filmer er det teiteste jeg vet om... Sånn alver og troll og nisser og dverger osv.. Sånne rare skapninger som ikke finnes.

Går en serie på TVN nå som heter Once upon a time - og den går også i samme sjangern for meg...

Jeg tror du vil like den! Jeg likte den første sesongen overraskende bra! Og jeg pleier aldri å like slikt. Likte Lord of the rings boken kjempegodt, men synes filmen (klarte bare se den første) var zzzzzzzzzzzznork-kjedelig!

Skal stå opp jeg nå da :popcorn:

Tulleodisi! Står DU opp midt på natten nå? :klo::fnise::klemmer:

oi, så ikke denne før nå jeg Skitten!

har jeg sagt før at jeg liker venstresiden? :klo:

for jeg gjør nemlig det, jeg har en irriterende tvangstanke som handler om oddetall og venstre, men det er vel ikke så mye jeg gidder å legge ut om :tunge1:

men kan ikke huske å ha nevnt det? :klo:

Så rart, jeg er akkurat motsatt! jeg MÅ ha folk på min venstre side! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Bra du forholdt deg rolig da! Tenker bare på at grevlinger kan bite og slipper ikke taket før det beinet knuser. Æææææh!

God formiddag Rumlingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står bra til her også :) Fint vær i dag, så tenker det blir litt tid i hagen. Er ganske kaldt da, men får bare kle godt på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...