Jellybean78 Skrevet 14. april 2012 #71521 Del Skrevet 14. april 2012 Hvordan går det an å IKKE like Ringenes Herre egentlig? Blir jo litt som om jeg hevder at jeg ikke liker sjokolade eller is jo... Last ned en episode og se om du liker det da vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. april 2012 #71522 Del Skrevet 14. april 2012 Åååå jeg elsker alver og slikt I film og bøker hehe. Har ikke selv sett GOT men har hørt at det skal være bra Du kan jo prøve titte litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. april 2012 #71523 Del Skrevet 14. april 2012 Det går fint an å ikke like Ringenes Herre. Jeg liker vel den like lite som du kanskje liker Lovlig Blond 2?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. april 2012 #71524 Del Skrevet 14. april 2012 Åååå jeg elsker alver og slikt I film og bøker hehe. Har ikke selv sett GOT men har hørt at det skal være bra Du kan jo prøve titte litt? Får se ferdig sesongen av Dirt først hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 14. april 2012 #71525 Del Skrevet 14. april 2012 Krig, makt og sex og noen kjempefine og snille huskyer, er vel en kjapp oppsummering av de to første episodene ja. Og litt diverse innavl... Hmmm....bygdemiljøet i Norge i ett nøtteskall,med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. april 2012 #71526 Del Skrevet 14. april 2012 Folk er forskjellige, det er helt greit Hva er dirt for en slags serie? Tror ikke jeg har hørt om? Forøvrig er mine 3 favoritt serier: Arrested development, Six feet under og Twin peaks. Så vet dere det. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 14. april 2012 #71527 Del Skrevet 14. april 2012 Det går fint an å ikke like Ringenes Herre. Jeg liker vel den like lite som du kanskje liker Lovlig Blond 2?? Ehhh....er de to filmene sammenlignbar syns du ærlig talt?,Ringenes Herre er jo ett kritikerrost filmopus nesten uten sidestykke,Lovlig Blond havner vel ikke helt i den kategorien,gjør den vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 14. april 2012 #71528 Del Skrevet 14. april 2012 Folk er forskjellige, det er helt greit Hva er dirt for en slags serie? Tror ikke jeg har hørt om? Forøvrig er mine 3 favoritt serier: Arrested development, Six feet under og Twin peaks. Så vet dere det. Hurra! Oi oi, jeg trur vi har ganske lik seriesmak. Men nå har ikke jeg sett arrested development, men siden du traff så bra på de to andre så kanskje jeg skal gi den en sjanse? (Jeg har riktignok aldri klart å se den siste episoden av twin peaks enda, for da gjemmer jeg meg alltid bak en sofapute) Også må jeg legge til Dexter, Battlestar Galactika og Firefly også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 14. april 2012 #71529 Del Skrevet 14. april 2012 Mynona, typen min kan ikke fordra Ringenes Herre, men han syntes GOT var helt greit. Så kanskje du liker det eller kanskje ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. april 2012 #71530 Del Skrevet 14. april 2012 Ehhh....er de to filmene sammenlignbar syns du ærlig talt?,Ringenes Herre er jo ett kritikerrost filmopus nesten uten sidestykke,Lovlig Blond havner vel ikke helt i den kategorien,gjør den vel? Nei, jeg sammenlignet 2 sjangere. Antar at du ikke liker chickflicks, på samme måte som jeg ikke liker eventyrfilmer. Om filmer er kritikerroste eller ei spiller liten rolle for meg. Kritikerne bestemmer ikke hva jeg liker uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. april 2012 #71531 Del Skrevet 14. april 2012 Arrested development er en litt sær serie med merkelig humor. Med blant annet Michael Cera. Den slo visst ikke så godt ann i USA, men har slått bedre ann her blandt annet. Man må se serien fra start for å få med seg sammenhengen. Men verdt en titt! Veldig annerledes enn de to andre jeg nevnte, men jeg har inntrykk av at mange som liker de to andre og liker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 14. april 2012 #71532 Del Skrevet 14. april 2012 Kjøpte 2 poser Knott i dag. Den ene hadde bare 4 hvite, den andre bare 6!!! Lykkelørdag, for jeg HATER hvite knott! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. april 2012 #71533 Del Skrevet 14. april 2012 Hihi jeg liker best de hvite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 14. april 2012 #71534 Del Skrevet 14. april 2012 Nei, jeg sammenlignet 2 sjangere. Antar at du ikke liker chickflicks, på samme måte som jeg ikke liker eventyrfilmer. Om filmer er kritikerroste eller ei spiller liten rolle for meg. Kritikerne bestemmer ikke hva jeg liker uansett. Sant nok,men jeg er såpass åpen av meg at jeg evner å se alle filmer i ett objektivt lys da,uavhengig av sjangre,er noe bra så er det bra,greier utmerket godt å sette pris på arbeidet,tanken og visjonen til vedkommende som har laget filmen selv om jeg kanskje ikke er en direkte fan av temaet/sjangeren den havner under... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 14. april 2012 #71535 Del Skrevet 14. april 2012 Hmm. Er trøtt men kan jo ikke sove klikken 12 på en lørdag det blir jo litt tullat! Ikke noe alver eller slikt Mynona. Ringenes herre er greit nok men ikke like fantastisk som folk skal ha det til. Chick flixs kan være morsom de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. april 2012 #71536 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg har lyst til å sykle. Nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 14. april 2012 #71537 Del Skrevet 14. april 2012 Ringenes herre er greit nok men ikke like fantastisk som folk skal ha det til. Chick flixs kan være morsom de Lukter jeg tøffel,Rofl?...nå må vi gutta holde sammen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. april 2012 #71538 Del Skrevet 14. april 2012 Hvis Rofl er en tøffel, er jeg det også. Jeg liker chick flix, og skammer meg ikke over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 14. april 2012 #71539 Del Skrevet 14. april 2012 Singel og tøffel hadde vært litt weird Hihi, men jeg har et ganske åpent sin om filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. april 2012 #71540 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg liker masse forskjellig film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg