Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Dette er den beste tråden! Kose tråden :klemmer:

Og folk henger seg ikke opp i mine eventuelle skrivefeil

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

skal du flytte roflen? har du ringt oslojobben?

enig eple :kose: om man har en drittdag, så er det bare å ta turen hit, så tar det sørenmeg ikke lang tid før ALT det kjipe er glemt! jaffal mens man er her mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant! Jeg bryr meg egentlig veldig lite om negative ting folk skriver, eller når man får "drittslenging" mot seg, men noen ganger blir liksom begeret fult. Ikke nødvendigvis på mine egne veine, men på andres og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på litt større leilighet/hus ja. Ikke sikker med den oslo jobben enda.

Meget koselig og snill tråd dette ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er alt mulig tråden :)

Neida, ikke no som har skjedd. Jeg som er hårsår idag. Ble bare bittelitt oppgitt av at folk bare mååååå kommentere at man har slengt på en E for mye i et ord. Og jeg ser jo at folk henger seg opp i slikt i så å si alle trådene her. Og det syns jeg er unødvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Dette er alt mulig tråden :)

Neida, ikke no som har skjedd. Jeg som er hårsår idag. Ble bare bittelitt oppgitt av at folk bare mååååå kommentere at man har slengt på en E for mye i et ord. Og jeg ser jo at folk henger seg opp i slikt i så å si alle trådene her. Og det syns jeg er unødvendig.

Du, vettuhva. Det er faktisk ikke 5 å'er i må. Det er bare en. :filer:

Og joda, dette er sexforumet! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du finne kjæresten din Bobler :fnise:

Om noen skulle kommentert mine skrivefeil hadde ikke de fått gjort annet men forstår at det er plagsomt når man skal gjøre så mye utav det.

Flinke Husky! Likte du det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, vettuhva. Det er faktisk ikke 5 å'er i må. Det er bare en. :filer:

Og joda, dette er sexforumet! :hoppe:

What? Er det ikke?? :fnise: Å nei, der blandet jeg inn et engelsk ord!

Dette forumet kan være hva du vil at det skal være forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man ikke liker Ringenes Herre og sånne ting, er game of thrones noe å se på da?? Hva handler det om egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som ei gamal kjerring når eg sei dette,men trur eg faktisk skal leggje meg snart.. (før midnatt ein laurdagskveld? :sjokkert: ) Men slik er det når eg skal tidleg opp imorgon :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette øyeblikk er det hundrede år siden White Star Line's R.M.S. Titanic kolliderte med et isfjeld i nord-atlanteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mye bedre en turgåernes herre. Historien meget bra og svære ulver! :fnise:

Krig, makt og sex som de fleste slike serier fra hbo :fnise: Sikkert noen som kan forklare det bedre en meg. Men jeg likte den og det er ikke så mye rare ting som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette øyeblikk er det hundrede år siden White Star Line's R.M.S. Titanic kolliderte med et isfjeld i nord-atlanteren.

TEnk det!

Jeg husker når filmen kom i 97 - jeg var (fjortiss og) totalt opphengt i den, og så den flere ganger på kino. Gråt like mye hver gang osv.. Men da tenkte jeg på 100-års markeringen i 2012. Og tenkte at da er jeg jo gammel kjærring :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Krig, makt og sex som de fleste slike serier fra hbo :fnise: Sikkert noen som kan forklare det bedre en meg. Men jeg likte den og det er ikke så mye rare ting som skjer :)

Krig, makt og sex og noen kjempefine og snille huskyer, er vel en kjapp oppsummering av de to første episodene ja. Og litt diverse innavl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså - er det samme type film som ringnes herre? For den type filmer er det teiteste jeg vet om... Sånn alver og troll og nisser og dverger osv.. Sånne rare skapninger som ikke finnes.

Går en serie på TVN nå som heter Once upon a time - og den går også i samme sjangern for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...