Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Leste en sak om vin nå, og så kom denne oversikten:

Litt om de siste årgangene

2008: Kjølig, sentmodnende.

2009: Ganske varm og moden årgang.

2010: Krisp, syrlig, kompleks, nervøs

2011: Moden, rund, varm årgang.

Lurer fælt på hvordan nervøs vin smaker :klo:

FruN: det pleier å være lurt. Men hvis du ser at noe ikke er med, så må du jo skrive det korrekte beløpet, ikke et tatt ut av lufta, sånn cirka beløp. Trodde de fleste visste det, men det det er jo mye rart som rører seg på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehodet

uuppsss.

Nå ringte akkurat minstejenta. Hun lurte på hvor jeg ble av, jeg skulle hente henne etter en bursdag.

Hun hadde gått ned til veien slik jeg instruerte henne, men jeg sitter her og drikker øl og hadde helt glemt ungene :sjenert:

Så herremannen måtte kjøre avgårde og jeg måtte legge 2 småinger istedefor. Jeg sang en nattasang i rap modus og avslutta med YO YO!. Nå ligger de og ler så de hyler og sier YO!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Jeg syns du kan poste ett bilde av deg selv iført undertøyet slik

at vi kan gjøre oss opp en mening selv Hannee :idesmil:

Nei, hvis kameraten er bruker her inne og kjenner meg igjen blir det nok enda verre. :fnise: Da kan han lese om sexlivet til meg og mannen og, og da kommer han vel aldri på besøk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

For ikke å snakke om de skumle NozMonstrene som vander i Bærum

heheee, jaaaa! det står advarsler at man ferdes i bærum på eget ansvar, på skilt rundt hele grensa her!

De ikke mye skummel. Bare plukke den med deg :jepp::sjenert:

:skratte:

plukke med seg!?

:ler:

Har de startet med selvplukk? :tommel:

heheee..du får komme å finne ut om du får plukket meg med!

Hørt det er vanlig i Tromsø :gjeiper:

men det som faktisk ER fakta, det er at det er heeeeeeeelt normalt at man har reinsdyr i hagen :overrasket:

ekorn og fulger forstår jeg, men reinsdyr!?!

jeg holdte på å døøøøøøøøø av latter da jeg så mange mange hager med reinsdyr da jeg var i tromsæ, mens kompisen sa bare " eeh? jaaa? er det så rart!? "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

uuppsss.

Nå ringte akkurat minstejenta. Hun lurte på hvor jeg ble av, jeg skulle hente henne etter en bursdag.

Hun hadde gått ned til veien slik jeg instruerte henne, men jeg sitter her og drikker øl og hadde helt glemt ungene :sjenert:

Så herremannen måtte kjøre avgårde og jeg måtte legge 2 småinger istedefor. Jeg sang en nattasang i rap modus og avslutta med YO YO!. Nå ligger de og ler så de hyler og sier YO!

Oi! Virker som om de synes det var moro! :fnise:

Scampiene var kjempegode! Tusen takk altså :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Jeg gir meg ende over (som barneskolelæreren min ville sagt)!

Hvordan er det mulig at det norske folk ikke vet NOENTING om selvangivelser?? Altså, ja, det er et komplisert emne og sånn. Men når folk ikke skjønner at de ikke kan skrive opp cirkatall der. :daane:

Vi trenger absolutt opplæring i vgs altså...

Jeg trenger hjelp til min selvangivelse :sjenert:

Skjønner ikke helt dette etter jeg startet enmannsforetak. Og momsinnbetalingene får jeg heller ikke styr på. Når jeg ringer skatteetaten er det ingen som kan hjelpe heller :tristbla:

OG Scampi er ALLTID godt. Jeg har forøvrig stått og stekt 57 kjøttkaker ikveld. Helt i husmormodus, bortsett fra det med ølen da :fnise:

Endret av Surrehodet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men det som faktisk ER fakta, det er at det er heeeeeeeelt normalt at man har reinsdyr i hagen :overrasket:

ekorn og fulger forstår jeg, men reinsdyr!?!

jeg holdte på å døøøøøøøøø av latter da jeg så mange mange hager med reinsdyr da jeg var i tromsæ, mens kompisen sa bare " eeh? jaaa? er det så rart!? "

Kanskje det var huset til Julenissen du observerte Noz,har du tenkt på det,eller? :jepp:

(det var ikke tilfeldigvis ett som var rød på nesen,da?) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

For å svare Rofl og Nozzingen: Jeg går av og til rundt i undertøy. Hender jeg synes det er mer behagelig å ha på enn mer klær. Og det meste av undertøyet mitt er utfordrende :lur:. Men har slikt vanlig kjedelig hvis jeg skal til legen eller i offentlige garderober og slikt da. Pleier også å bruke mannens boxer og tskjorter, men tenker at han ikke bør se meg slik hele tida. Han har forresten beklaget for at han ikke la merke til meg da men..vi bare ler av det nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruN: det pleier å være lurt. Men hvis du ser at noe ikke er med, så må du jo skrive det korrekte beløpet, ikke et tatt ut av lufta, sånn cirka beløp. Trodde de fleste visste det, men det det er jo mye rart som rører seg på KG.

Så langt, aldri hatt behovet :gjeiper: men begynner nok å titte litt ekstra nå som jeg faktisk HAR litt gjeld og sånt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å se en film. Hva har jeg lyst å se?

Hva med - Exorcisten? Moahahahah...(ond latter)

Hjelper garantert mot trøtthetsfølelsen iallefall,mulig du må ha lyset

på ved leggetid også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nei, hvis kameraten er bruker her inne og kjenner meg igjen blir det nok enda verre. :fnise: Da kan han lese om sexlivet til meg og mannen og, og da kommer han vel aldri på besøk igjen.

å? hva kaller han seg`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heheee, jaaaa! det står advarsler at man ferdes i bærum på eget ansvar, på skilt rundt hele grensa her!

Sånn apropos. Dette skiltet finner man i mitt nærområde :fnise:

borte!

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle saman :)

Meget støl no,kunne treng massasje :jepp: Har i alle fall fått trena på nokon merkelege måtar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

å? hva kaller han seg`?

Nei, jeg vet ikke. Er han bruker her inne så har kanskje sett dette og da er vel løpet kjørt. I grunn bare en unnskyldning for å ikke legge ut bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å svare Rofl og Nozzingen: Jeg går av og til rundt i undertøy. Hender jeg synes det er mer behagelig å ha på enn mer klær. Og det meste av undertøyet mitt er utfordrende :lur:. Men har slikt vanlig kjedelig hvis jeg skal til legen eller i offentlige garderober og slikt da. Pleier også å bruke mannens boxer og tskjorter, men tenker at han ikke bør se meg slik hele tida. Han har forresten beklaget for at han ikke la merke til meg da men..vi bare ler av det nå :fnise:

Kanskje du skulle prøvd det til legen en dag,sånn for å sjekke hans evne til å vise

profesjonalitet bare... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Kanskje det var huset til Julenissen du observerte Noz,har du tenkt på det,eller? :jepp:

(det var ikke tilfeldigvis ett som var rød på nesen,da?) :fnise:

hehee, men da har julenissen veldig mange hus!

jeg leeeeeeeeeeer meg skakk av deg surre! :skratte: 7

du er uten tvil tidenes kuuuleste mamma! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Fliiinke Surringen!

Surringen vil ikke være flink. Surringen vil ut og feire bursdager til Random folk.

Og være ung, single og ha en hybel midt i sentrum :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger hjelp til min selvangivelse :sjenert:

Skjønner ikke helt dette etter jeg startet enmannsforetak. Og momsinnbetalingene får jeg heller ikke styr på. Når jeg ringer skatteetaten er det ingen som kan hjelpe heller :tristbla:

Da burde du få deg en regnskapsfører. For det er mye mer komplisert med et enkeltmannsforetak enn for vanlige folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...