Mynona Skrevet 14. april 2012 #71461 Del Skrevet 14. april 2012 Leste en sak om vin nå, og så kom denne oversikten: Litt om de siste årgangene 2008: Kjølig, sentmodnende. 2009: Ganske varm og moden årgang. 2010: Krisp, syrlig, kompleks, nervøs 2011: Moden, rund, varm årgang. Lurer fælt på hvordan nervøs vin smaker FruN: det pleier å være lurt. Men hvis du ser at noe ikke er med, så må du jo skrive det korrekte beløpet, ikke et tatt ut av lufta, sånn cirka beløp. Trodde de fleste visste det, men det det er jo mye rart som rører seg på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 14. april 2012 #71462 Del Skrevet 14. april 2012 uuppsss. Nå ringte akkurat minstejenta. Hun lurte på hvor jeg ble av, jeg skulle hente henne etter en bursdag. Hun hadde gått ned til veien slik jeg instruerte henne, men jeg sitter her og drikker øl og hadde helt glemt ungene Så herremannen måtte kjøre avgårde og jeg måtte legge 2 småinger istedefor. Jeg sang en nattasang i rap modus og avslutta med YO YO!. Nå ligger de og ler så de hyler og sier YO! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71463 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg syns du kan poste ett bilde av deg selv iført undertøyet slik at vi kan gjøre oss opp en mening selv Hannee Nei, hvis kameraten er bruker her inne og kjenner meg igjen blir det nok enda verre. Da kan han lese om sexlivet til meg og mannen og, og da kommer han vel aldri på besøk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. april 2012 #71464 Del Skrevet 14. april 2012 For ikke å snakke om de skumle NozMonstrene som vander i Bærum heheee, jaaaa! det står advarsler at man ferdes i bærum på eget ansvar, på skilt rundt hele grensa her! De ikke mye skummel. Bare plukke den med deg plukke med seg!? Har de startet med selvplukk? heheee..du får komme å finne ut om du får plukket meg med! Hørt det er vanlig i Tromsø :gjeiper: men det som faktisk ER fakta, det er at det er heeeeeeeelt normalt at man har reinsdyr i hagen ekorn og fulger forstår jeg, men reinsdyr!?! jeg holdte på å døøøøøøøøø av latter da jeg så mange mange hager med reinsdyr da jeg var i tromsæ, mens kompisen sa bare " eeh? jaaa? er det så rart!? " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71465 Del Skrevet 14. april 2012 uuppsss. Nå ringte akkurat minstejenta. Hun lurte på hvor jeg ble av, jeg skulle hente henne etter en bursdag. Hun hadde gått ned til veien slik jeg instruerte henne, men jeg sitter her og drikker øl og hadde helt glemt ungene Så herremannen måtte kjøre avgårde og jeg måtte legge 2 småinger istedefor. Jeg sang en nattasang i rap modus og avslutta med YO YO!. Nå ligger de og ler så de hyler og sier YO! Oi! Virker som om de synes det var moro! Scampiene var kjempegode! Tusen takk altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 14. april 2012 #71466 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Jeg gir meg ende over (som barneskolelæreren min ville sagt)! Hvordan er det mulig at det norske folk ikke vet NOENTING om selvangivelser?? Altså, ja, det er et komplisert emne og sånn. Men når folk ikke skjønner at de ikke kan skrive opp cirkatall der. Vi trenger absolutt opplæring i vgs altså... Jeg trenger hjelp til min selvangivelse Skjønner ikke helt dette etter jeg startet enmannsforetak. Og momsinnbetalingene får jeg heller ikke styr på. Når jeg ringer skatteetaten er det ingen som kan hjelpe heller OG Scampi er ALLTID godt. Jeg har forøvrig stått og stekt 57 kjøttkaker ikveld. Helt i husmormodus, bortsett fra det med ølen da Endret 14. april 2012 av Surrehodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. april 2012 #71467 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg har lyst å se en film. Hva har jeg lyst å se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 14. april 2012 #71468 Del Skrevet 14. april 2012 men det som faktisk ER fakta, det er at det er heeeeeeeelt normalt at man har reinsdyr i hagen ekorn og fulger forstår jeg, men reinsdyr!?! jeg holdte på å døøøøøøøøø av latter da jeg så mange mange hager med reinsdyr da jeg var i tromsæ, mens kompisen sa bare " eeh? jaaa? er det så rart!? " Kanskje det var huset til Julenissen du observerte Noz,har du tenkt på det,eller? (det var ikke tilfeldigvis ett som var rød på nesen,da?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71469 Del Skrevet 14. april 2012 For å svare Rofl og Nozzingen: Jeg går av og til rundt i undertøy. Hender jeg synes det er mer behagelig å ha på enn mer klær. Og det meste av undertøyet mitt er utfordrende . Men har slikt vanlig kjedelig hvis jeg skal til legen eller i offentlige garderober og slikt da. Pleier også å bruke mannens boxer og tskjorter, men tenker at han ikke bør se meg slik hele tida. Han har forresten beklaget for at han ikke la merke til meg da men..vi bare ler av det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. april 2012 #71470 Del Skrevet 14. april 2012 FruN: det pleier å være lurt. Men hvis du ser at noe ikke er med, så må du jo skrive det korrekte beløpet, ikke et tatt ut av lufta, sånn cirka beløp. Trodde de fleste visste det, men det det er jo mye rart som rører seg på KG. Så langt, aldri hatt behovet :gjeiper: men begynner nok å titte litt ekstra nå som jeg faktisk HAR litt gjeld og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71471 Del Skrevet 14. april 2012 Fliiinke Surringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 14. april 2012 #71472 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg har lyst å se en film. Hva har jeg lyst å se? Hva med - Exorcisten? Moahahahah...(ond latter) Hjelper garantert mot trøtthetsfølelsen iallefall,mulig du må ha lyset på ved leggetid også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. april 2012 #71473 Del Skrevet 14. april 2012 Nei, hvis kameraten er bruker her inne og kjenner meg igjen blir det nok enda verre. Da kan han lese om sexlivet til meg og mannen og, og da kommer han vel aldri på besøk igjen. å? hva kaller han seg`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. april 2012 #71474 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) heheee, jaaaa! det står advarsler at man ferdes i bærum på eget ansvar, på skilt rundt hele grensa her! Sånn apropos. Dette skiltet finner man i mitt nærområde borte! Endret 14. april 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 14. april 2012 #71475 Del Skrevet 14. april 2012 Hei alle saman Meget støl no,kunne treng massasje Har i alle fall fått trena på nokon merkelege måtar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71476 Del Skrevet 14. april 2012 å? hva kaller han seg`? Nei, jeg vet ikke. Er han bruker her inne så har kanskje sett dette og da er vel løpet kjørt. I grunn bare en unnskyldning for å ikke legge ut bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 14. april 2012 #71477 Del Skrevet 14. april 2012 For å svare Rofl og Nozzingen: Jeg går av og til rundt i undertøy. Hender jeg synes det er mer behagelig å ha på enn mer klær. Og det meste av undertøyet mitt er utfordrende . Men har slikt vanlig kjedelig hvis jeg skal til legen eller i offentlige garderober og slikt da. Pleier også å bruke mannens boxer og tskjorter, men tenker at han ikke bør se meg slik hele tida. Han har forresten beklaget for at han ikke la merke til meg da men..vi bare ler av det nå Kanskje du skulle prøvd det til legen en dag,sånn for å sjekke hans evne til å vise profesjonalitet bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. april 2012 #71478 Del Skrevet 14. april 2012 Kanskje det var huset til Julenissen du observerte Noz,har du tenkt på det,eller? (det var ikke tilfeldigvis ett som var rød på nesen,da?) hehee, men da har julenissen veldig mange hus! jeg leeeeeeeeeeer meg skakk av deg surre! 7 du er uten tvil tidenes kuuuleste mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 14. april 2012 #71479 Del Skrevet 14. april 2012 Fliiinke Surringen! Surringen vil ikke være flink. Surringen vil ut og feire bursdager til Random folk. Og være ung, single og ha en hybel midt i sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. april 2012 #71480 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg trenger hjelp til min selvangivelse Skjønner ikke helt dette etter jeg startet enmannsforetak. Og momsinnbetalingene får jeg heller ikke styr på. Når jeg ringer skatteetaten er det ingen som kan hjelpe heller Da burde du få deg en regnskapsfører. For det er mye mer komplisert med et enkeltmannsforetak enn for vanlige folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg