Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Åhhh vel de bananchipsene som ikke smaker banan kjenner jeg ikke! :ler:

Du kan få de som jeg har på kjøkkenbenken her. For de smakte banan nemlig. De er indiske. Jeg vil ha søramerikanske :fnise: Plantain-bananer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min hissige katt liker ikke nye mennesker, når de kommer inn får hun panikk og gjemmer seg til de har gått igjen :klo:

Finner henne som oftest i kjelleren, eller nedgravd bak en haug med puter eller under lakenet i sengen :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppvokst midt i Oslo gryta, jeg og mange andre. Det er kanskje ikke mange i forhold til andre steder? Men siden jeg selv er oppvokst akkurat der kan jeg hvertfall si at jeg ikek følte meg alene som barn der :)

Neida. Det er jo mange som vokser opp midt i byn, men de fleste flytter til litt landlige områder. Hverfall de som kommer fra litt landlige områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selvsagt prøvd å lure henne frem mange ganger, men hun er mest komfortabel med å komme seg vekk, så da skal hun få lov til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Det er jo mange som vokser opp midt i byn, men de fleste flytter til litt landlige områder. Hverfall de som kommer fra litt landlige områder.

Ja det skjønner jeg :) Jeg vil vel bare påpeke at det å vokse opp i oslo sentrum ikke trenger å være galt. Som jeg har et inntrykk av at mange har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, nå stikker jaffal jeg - så da er det i alle fall litt mindre sjanse for at det blir for mye mat og vinprat i kveld :ler:

Ha en koselig kveld, alle sammen! :blomst::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var nachoes i ovnen. Mmm gleder meg. Litt ny vri i dag så det kan bli spennende :jepp:

Det meget bra gjort Ery. Flink pike :)

Endret av Rofl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

På rave mener du? :skya:

:fnise:

neei, that`s sooooo 90`s :ler:

mente rav altså! r-a-v :)

hva slags nachosser lager du da roflen?