Daybreak Skrevet 14. april 2012 #71401 Del Skrevet 14. april 2012 Sjekk hvor fint vi har det på sommernettene åååå nyyyydeleg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 14. april 2012 #71402 Del Skrevet 14. april 2012 Ja vi har munndiare, kom å bli med Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. april 2012 #71403 Del Skrevet 14. april 2012 jeg er med! har som oftest munndiarè sjæl så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 14. april 2012 #71404 Del Skrevet 14. april 2012 Hva skal vi prate om ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 14. april 2012 #71405 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Fælt så dere har skravlet! Ble litt lengre hos mamma en jeg hadde tenkt. Skulle bare levere bilen men ble mat og musikk smak samt hus leiting/vising på finn så tiden forsvant fort. Pus snorker litt høyt i klorestativet sitt søtingen Om du kommer ut prøver hun fremdeles og være sjef? Det du kan prøve også er at du plukker hun opp når hun driver på. Ikke helt lett å vite egentlig men det fungerte når jeg gikk ut med pus noen ganger og "passet" på hun. Lenge siden det har vært masse bråk og tull utenfor nå. Ooo så hvorfor var du i utfordrende undertøy i stuen? Vi er nysgjerrige vi nå Hadde aldri gått lei om en kjæreste hadde gått rundt i undertøyet. Blitt ganske så distrahert i det jeg hadde holdt på med det skal være sikkert å vist. OOO, jeg har lyst på bananchips Mynona Endret 14. april 2012 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 14. april 2012 #71406 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg kunne gjerne tatt med huskyer og type å bodd noen år i finnmark for å få mindre studielån hadde det ikke vært for at jeg trivdes så bra på jobben her nede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 14. april 2012 #71407 Del Skrevet 14. april 2012 Huskyen og puskyen hadde sikkert trivdes i Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. april 2012 #71408 Del Skrevet 14. april 2012 Rofl- ja jeg pleier å gå ut om jeg oppdager at hun driver å ypper. Men ikke alltid like lett når de driver på inni busker i skråninger. istad drev hun og nabo pus å sloss trappa Endte med at de løp gjennom naboens dør og hoppet ut fra 2. etg Nå har pus husarrest ut kvelden. Må la nabo kattene få litt fred! Jeg bestemte meg for at jeg svømmer i penger og dro å kjøpte meg en sykkel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 14. april 2012 #71409 Del Skrevet 14. april 2012 kult eplebit! Gjorde du et bra kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. april 2012 #71410 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Jeg skjønner ikke at folk frivillig vil bo nede i Oslo. Oslo i mitt Husky- Ja den virker hvertfall Hurra! Endret 14. april 2012 av eplebit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. april 2012 #71411 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg vil gjerne bo der for alltid. Drita lei vestlandet, østlandet etc. Virkelig? Vestlandet er da supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. april 2012 #71412 Del Skrevet 14. april 2012 Gratulerer med ny sykkel, eplealven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. april 2012 #71413 Del Skrevet 14. april 2012 Takk rumle Nå skal jeg sykle Oslo rundt! Om du har tips mot hvordan å jekke ned sjefs katter tar jeg de gjerne imot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. april 2012 #71414 Del Skrevet 14. april 2012 Bananchips er supergodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 14. april 2012 #71415 Del Skrevet 14. april 2012 Hihi, slik jeg vanligvis gjør det også Eplebit Gratulerer med ny sykkel Hvorfor eplealv? Litt av en pøbel pus du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. april 2012 #71416 Del Skrevet 14. april 2012 Om du har tips mot hvordan å jekke ned sjefs katter tar jeg de gjerne imot! Det har jeg dessverre ikke! Mine katter er innekatter, bortsett fra at de er på terrassen titt og stadig. Men, hun ene er like hissig så din! Av og til kommer det en nabokatt opp på terrassen (som er inngjerdet) om natten/ morgenen - og da flyger hun rett i ruten, og høres ut som en besatt gremlins til og med når det kommer folk bort til huset som hun ikke kjenner, kryper hun sammen og løper mot døren mens hun knurrer kjempedypt Rare katten altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. april 2012 #71417 Del Skrevet 14. april 2012 Katter! Hun elsker mennesker da! Om jeg har besøk så skal hun helst ligge på fanget deres. Og jeg har flere ganger observert henne stå ute å gjøre seg til slik at forbigående stopper opp for å kose. jeg hørte nettopp at noen av mine andre naboer i samme hus også har tenkt å skaffe seg katt. Jeg ser for meg stort drama! Alv fordi jeg er en alv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. april 2012 #71418 Del Skrevet 14. april 2012 OOO, jeg har lyst på bananchips Mynona det er godt. Men det er ikke vanlig banan altså, det er sånn annen banan, så det smaker ikke som banan i det hele tatt. jeg mista visst quoten på Jelly; men jeg skulle si at det er ikke så mange som oppdrar barn midt i oslogryta. De fleste flytter til utkanten. Jeg kommer til å flytte "hjem" når jeg skal ha barn hvis barnefaren er med. De fleste flytter jo "hjem" når de får barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. april 2012 #71419 Del Skrevet 14. april 2012 Åhhh vel de bananchipsene som ikke smaker banan kjenner jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. april 2012 #71420 Del Skrevet 14. april 2012 det er godt. Men det er ikke vanlig banan altså, det er sånn annen banan, så det smaker ikke som banan i det hele tatt. jeg mista visst quoten på Jelly; men jeg skulle si at det er ikke så mange som oppdrar barn midt i oslogryta. De fleste flytter til utkanten. Jeg kommer til å flytte "hjem" når jeg skal ha barn hvis barnefaren er med. De fleste flytter jo "hjem" når de får barn... Jeg er oppvokst midt i Oslo gryta, jeg og mange andre. Det er kanskje ikke mange i forhold til andre steder? Men siden jeg selv er oppvokst akkurat der kan jeg hvertfall si at jeg ikek følte meg alene som barn der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg