BaltA Skrevet 14. april 2012 #71341 Del Skrevet 14. april 2012 Min "fetter" er i garden Hva heter han til etternavn? Gi meg kun etternavn og når han hadde innrykk. Jeg hadde 1 august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71342 Del Skrevet 14. april 2012 Hvordan har du det Rumlingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. april 2012 #71343 Del Skrevet 14. april 2012 Rumlingen har det bra! Du da? Fin lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71344 Del Skrevet 14. april 2012 Ja veldig fin. Skal lage scampi i kveld etter råd fra Surrehodet Men en kamerat av mannen kom uanmeldt på besøk, og mannen åpna, visste ikke at jeg satt i bare undertøyet i stua..Så det ble ganske så flaut. Hadde ikke noe pledd eller noe heller. Kameraten så meg, og gikk heldigvis inn på badet og ble der til mannen min henta han. Han ble flau han og. Hadde vært greit i grunn om jeg ikke hadde på ganske så utfordrende undertøy.. Også ser det jo ikke ryddig ut her heller. Jeg liker å få beskjed på forhånd slik at det ser bra ut her, og at jeg ja, har klær på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. april 2012 #71345 Del Skrevet 14. april 2012 huff, det høres en smule pinlig ut, ja! Er ikke særlig glad i uanmeldte besøk selv ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71346 Del Skrevet 14. april 2012 Det var ganske så flaut ja. Og føler meg litt dum at jeg sitter i utfordrende undertøy i sofaen, mannen har gått forbi meg flere ganger, ikke merket det og bare slipper kamerat inn. Føler meg litt usynlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. april 2012 #71347 Del Skrevet 14. april 2012 Huff, ja ser den! Litt komisk også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaltA Skrevet 14. april 2012 #71348 Del Skrevet 14. april 2012 Lol!! Er han såpass vandt til å se deg i undertøyet at han ikke legger merke til når du har det eller mere klær på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71349 Del Skrevet 14. april 2012 Ja, vi lo av det etter kameraten dro. Han klarte ikke å slappe av, og måtte til slutt hjem "å vaske klær". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaltA Skrevet 14. april 2012 #71350 Del Skrevet 14. april 2012 Fortsatt du bare å sitte der i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71351 Del Skrevet 14. april 2012 Ja han er nok det. Jeg får vel begynne å kle meg ut i klovnekostymer så får vi se om han legger merke til det Han pleier å legge merke til meg altså, er veldig oppmerksom mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71352 Del Skrevet 14. april 2012 Nei nei, jeg prøvde å dekke meg febrilsk til med ei pute, og gikk inn på soverommet og fikk på meg fillene da kameraten gikk inn på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaltA Skrevet 14. april 2012 #71353 Del Skrevet 14. april 2012 Hehe bra reagert. Jeg skjønner hvorfor han ble sjokkert på en måte: men samtidig så er det teit hvis han lagde dårlig stemning. Det er jo tross alt som å se deg på stranda, og da hadde han ikke vært så... Klein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. april 2012 #71354 Del Skrevet 14. april 2012 Her er en link til noen på e-bay som sender over hele verden Mynona! (ifra England) Snodig Chips Jeg så den, men den var med salt. Og det er ikkeno godt. Jeg vil ha med grillkrydder. Antar at det er den de kaller Spicy. Men jeg og en venninne gikk en tur ned mot Tøyen, og fant enda flerer innvandrerbutikker, og borte ved Grønland igjen fant jeg noe som ligna veldig. Så den kjøpte jeg.. Men det var ikke det samme. Nedtur. Stod i kø i 15 min midt i lørdagsrushet, også var det vanlig banan-chips... Må si jeg følte at jeg var i utlandet i det ene strøket der. Det var ganske så flaut ja. Og føler meg litt dum at jeg sitter i utfordrende undertøy i sofaen, mannen har gått forbi meg flere ganger, ikke merket det og bare slipper kamerat inn. Føler meg litt usynlig da. Eksen min pleide å si at jeg ikke skulle fyke frem og tilbake i undertøy for ofte - for han ville ikke bli vant til det :gjeiper: Vet ikke om jeg skulla ta det som fornærmelse eller hva egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71355 Del Skrevet 14. april 2012 Det var litt gjennomsiktig og veldig lite, så var litt annerledes enn å se meg på stranda. Skjønner jo at han ble flau, for jeg pleier aldri å kle meg konservativt. Han kommer seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71356 Del Skrevet 14. april 2012 Haha Mynona! Nei, det vet ikke jeg heller. Du fikk hvertfall kommentar på det da. Kanskje jeg bør begynne å bruke mer klær, og kle av meg med badet låst osv. slik at mannen savner å se meg mindre påkledd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. april 2012 #71357 Del Skrevet 14. april 2012 Huff, det hørtes ikke bra ut, Hannee! Men kanskje kameraten begynner å ringe og sjekke at alt er "klart" fra nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. april 2012 #71358 Del Skrevet 14. april 2012 Det tror jeg nok han vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #71359 Del Skrevet 14. april 2012 Hihi, ja det håper jeg da! Glad det ikke var svigermor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. april 2012 #71360 Del Skrevet 14. april 2012 Kone 1.0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg