Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ooo. Høres meget skummelt ut Surre :fnise: Må levere tilbake bilen samt spise frokost siden jeg ble sittende litt fast på kg etter dusjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært innom 10-15 innvandrerbutikken uten å finne det jeg skal ha!! Nå vet jeg ikke om flere sånne butikker altså! ÆSJ! At det skal være så vanskelig.

På ebay finner jeg ingen selgere som selger til Norge heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pass dere litt på fanafjellet, jeg kommer der med sinna cadillac straks ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ jeg blir så oppgitt på pus! Nedenfor verandaen min hang 3 av nabolagets katter uten å bry seg no særlig om hverandre. Alle soler seg. Sååååååå

Kommer udyret mitt og setter i gang et ule kor uten like hvor hun jager alle 3 på en gang. Jeg får dårlig samvittighet! Hun er kjempe snill med mennesker og en skikkelig kosegris. Men jeg blir så :kjefte:

Det er hakket før jeg starter en hjelp meg katten min er gal tråd her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Hannee :smilyblomst:

I kveld skal du ha Blåskjell med hvitløksbaguetter :tommelsmil: Blåskjellvarsel sier at det er greit å plukke på østlandet så dra ut å hent skjellene selv.

Eller scampi, surr hvitløk, løk i en panne, om scampien er rå steiker du den og i full fart. Så tar du en boks kokosmelk, finhakket rød chilli og masse kruspersille. Så serverer du med hvitløksbaguetter. NAM

Tuusen takk! Blir scampi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du på jobb i natt WT? Kjøpt deg ny bil?

Eplebit, du kan prøve å gå ut med hun og kose/klemme hun når ho driver med slikt så tror jeg nok ho kommer til å slutte etter en stund. Gjorde det med Fluffy noen ganger slik at Fluffy og de andre kattene viste hvem som var sjef og min sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du kose på henne imens hun jager? Blri ikke det å forsterke den atferden som no positivt?

Hun er jo ikke en ukastrert hannkatt som skal forsvare området sitt, men en sterilisert hunkatt. Hyl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekstrem kosekatt på armen, og et par krykker ved siden av meg. Røntgenavd er ikke åpen i helga, så skal dit på mandag..

herregud som pus skal være i veien!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ekstrem kosekatt på armen, og et par krykker ved siden av meg. Røntgenavd er ikke åpen i helga, så skal dit på mandag..

herregud som pus skal være i veien!!!

Pusers jobb er å være i veien når du ikke har tid eller mulighet! Som når du har kjempe dårlig tid! Hva har du gjort forresten?

Du har ikke noen gode tips til hva jeg skal gjøre med fru pus her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller 20 idag.

Ser ut som om jeg har mange venner på facebook, men ingen har spurt om jeg vil bli med ut i kveld. De tre gode vennene jeg har på dette stedet er bortreist/opptatt, og jeg føler meg skikkelig loner. :sjenert:

Og kjæresten er i utlandet, og har ikke hørt noe fra han idag. Hurra for meg liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slo lilletåa mi borti noe her igår, og har muligens brukket den.

har desverre ikke noen råd til deg ang fru pus desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...