Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Det hender det står kontrollører utenfor lokalet og sjekker poser/kvitteringer.

really?? skjekker dem bare de ansatte? :klo:

men da må de jo være politi? for ingen andre har lov til å ransake deg?

Det ligger til og med snus under de kassene som står under sengen, samt i vinduskanten ute. :kvalm:

...ehm? hvor gamle er dere ery?? 7 og 10!?

Jeg skal filleriste henne når jeg treffer hu. God vakt da BaltA

at du gidder .... det er jo den reaksjonen hun vil ha da..

om du bare overser henne og gir totalt faen i henne, så synes hun det er kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sjekker de ansattes poser for varer og hva som står på kvitteringen når de går etter stengetid. Det er stikk-kontroller, så de står ikke der alltid. Det er et eget firma som driver med bare sånne ting, som har avtale med butikkene. Scankontroll brukte de i Norgesgruppen for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Hun er ikke her akkurat nå. Tror du det er så morsomt å finne sånt i skuffen, når man bare skal hente noe uskyldig?

Det er sikkert ikke så morsomt nei.

Men på den andre siden så synes ikke jeg det er spesielt morsomt å se et gigansisk bilde av et verkende sår når jeg sitter her å scroller igjennom sidene mens jeg spiser frokosten min heller...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Hun er ikke her akkurat nå. Tror du det er så morsomt å finne sånt i skuffen, når man bare skal hente noe uskyldig?

selvfølgelig er det ikke morsomt, men jeg hadde ikke giddi å tilfredsstilt hennes ønsket reasksjon.

merker at jeg blir dritirritert fordi det er så ufattelig teit at jeg faktisk blir flau her jeg sitter!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernen og hjertet WT??

yup. nå vil jo enkelte påstå at den der hjernen min ligger latent og i lite daglig bruk uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Å jeg har ikke prata med søsteren min på mange dager. Å det var idag jeg oppdaga det

Endret av EryMax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He! :goodbye:

Vi har det fint, men vi er litt pjuskete og frosne i kantene av alt dette tullete været :ler:

Har Nozzeraffen det bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tullete vær? I dag våknet jeg til solskinn og fuglekvitring :)

åhhh det høres herlig ut! :)

Ikke så verst her i dag heller faktisk, men skikkelig kaldt og vått, så frister ikke så veldig å gå ut i hagen å jobbe. Kanskje det bedrer seg utover dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...