Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så trist :/ Det burde vel i dte minste bli sendt til "fattighus" eller lignende fremfor å bli kastet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ofte det, men bare i små mengder. For en eller annen grunn...

Når jeg jobba i matbutikk ble det ikke det, for det var ikke noen transport som kunne frakte maten til slike steder. Også er det ikke lov (av norsk lov fikk jeg beskjed om) å verken selge eller gi bort mat som er gått ut på dato. For da er jo i teorien maten ødelagt og man kan bli syk av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tenkte ikke på mat som er utgått på dato, bare mat som ikke er "dagens", fra f.eks bakerier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja.. Vi solgte en søplesekk brød til de som hadde hester og griser for en tier, som vi puttet i julebordsboksen :)

Edit: Stygge frukt/grønnsaker også!

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt hvor mye mat som blir kastet :( Skal skaffe meg stor fryseboks så jeg kan handle i større kvanta :jepp: Hmm, har sagt ja til å hente en venninne i natt og kjøre ho hjem men kunne godt bare ha lagt meg til å sove :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter må ha en annen tidssone en gutter. Sitter nå her og venter i bilen jeg nå :sukk: Glad jeg har masse strøm på telefonen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beetle Bailey

A person who has had a bath needs only to wash his feet; his whole body is clean, and you are all clean, all except one

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...