Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Hallooo! Nå skal jeg se på nyttpånytt. Hva gjør dere?

Jeg gjenoppliver kundskab om adrenerge receptorer og intracellulære signaler, og lurer på hvorfor livet er blitt som det er blitt. Jeg klarer vidst ikke å ha fritid lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

da jeg prata om kasting av mat mynona, så håper jeg du ikke tok det på feil måte? eller at du trodde jeg mente jeg prata om deg da jeg sa at jeg misliker at folk kaster så mye mat :sjenert:

det fryder meg jo selvfølgelig å lese det, for det virker som at du har blitt veldig mye flinkere til å ikke kaste mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hader å kaste mad, efter at jeg som liden fikk en saftig skjennepreken av moren til en venn, da vi lekte krig med rips fra haven. Hun vokste opp i Tyskland i efterkrigstiden, og vidste godt hva det vilde si å ikke ha mad. Efter det, har jeg følt meg helt forferdelig når jeg kaster noe spiselig. Vi er ikke klar over hvor godt vi har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei Noz. Men jeg handlet så mye mat før påske som jeg ikke spiste i påsken, også har jeg ikke spist noe særlig denne uken. Du hadde ikke trodd det var en person i min husholdning hvis du hadde sett i kjøleskapet.

Har kastet litt i dag og, men prøver å spise opp i steden. Det er jo penger rett ut av vinduet.

Men når jeg sa at jeg kaster mye mat, er fordi jeg ikke er noe flink til å spise rester. Har aldri no lyst på det, så det blir stående til jeg må hive det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Denna uka har jeg ikke kjøpt noe mat! Bare laga middag av det som finnes i kjøleskap, fryser, skuffer og skap!

Hadde veldig lyst til å dra å kjøpe potetgull i sta, men så kom jeg på at jeg har jo micropopcorn i skapet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

godt å høre Gia :) jeg jobbet på shell, og kastet uhårvelig mengder med mat hver natt. etter det så ble jeg så utrolig bevisst på det, og har faktisk aldri kastet noe som helst, på 7 år :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona-jeg så det på nett tv :)

Gia- ja det er ikke alltid like lett å løsrive seg fra jobb/skole!

FruN- Hvordan går det med pus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, det er sprøtt hvor mye mat som kastes!

I butikken får vi ha fisk liggende i disk i tre dager, og det er forståelig, men det er knapt vi får bruke det i egenproduksjon i etterkant..

Vi får ikke ta med oss brød/kylling/etc hjem etter stengetid fordi noen misbrukte tilbudet som eksisterte en gang... Så alt må kastes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruN- Hvordan går det med pus?

Det går bra! Ho har vært masse ute idag! Veldig morsomt å se på ho, for ho skal legge seg ned hele tiden, men det er jo ikke det samme som før, så ho spretter opp igjen :fnise: Veldig kjælen da, det er bra :jepp: Og det ser ut som søstra har blitt mer vant med ho og, for Fanny fikk ligge i hylla si på badet igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor legger hun seg ned? Hvordan regarer hun på vasking da? Hehe stakkars pus :)

Ho legger seg ned for å kose! Og ho liker å ligge ned :) Vasker seg vanlig, men i korte omganger. Det hjelper nok på når ho litt lengde igjen på pelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Stor pluss til deg Noz!

:rodmer:

Helt enig, det er sprøtt hvor mye mat som kastes!

I butikken får vi ha fisk liggende i disk i tre dager, og det er forståelig, men det er knapt vi får bruke det i egenproduksjon i etterkant..

Vi får ikke ta med oss brød/kylling/etc hjem etter stengetid fordi noen misbrukte tilbudet som eksisterte en gang... Så alt må kastes.

i know! det er kjempedust!

jeg trossa sjefen min når han ikke var til stede, og ga bort så mye boller og brød at vi hadde gått konkurs om alle ansatte hadde gjort det samme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes vi skulle kunne ta med oss brød hjem etter stengetid ihvertfall... Tror egentlig vi ikke får gi det bort til bønder engang! Vi kan samle opp småting vi kan gi til et senter her i byen, men det er veeeldig lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et desperat forsøk på å bli kvitt de tørrene leppene mine, googlet jeg nettopp kjerringråd. Visste ikke hvilket jeg skulle velge, så jeg testet like greit alle på en gang: Skrubbet leppene med tannbørsten, og laget sukker-skrubb med olje. Deretter smurte jeg inn leppene med bacimycin, jojobaolje, carmex og vaselin. Dette MÅ jo funke? :fnise:

Endret av monokini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...