Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har noen snodige venner på facebook må jeg si.

Hun ene har lagt ut bilde av datra si (ca 3-4år) ved siden av et bilde av Shakira "noen andre som ser likheten?"

Også Shakira som er hennes store idol da! Helt utrolig.

NB. de ligner ikke annet enn at begge har mørke øyne :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes folk er litt for lite kritiske til å legge ut bilder av barna sine - og andres - på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du jelly- har du lyst til å si hvor mye den laserbehandlingen kostet? jeg har så lyst til å kjøpe det til mamman min serru!

Hvis hun er en sånn førstegangsforetaker så må du nok påberegne deg en sum på rundt

25-30 000...jepp,ganske dyrt.

Om du gjør det for annen gang så blir det stort sett rimeligere da...(mitt tilfelle)

Du kan jo gå inn på hjemmesidene til div. klinikker nede i Oslo og titte litt rundt

til ¨begynne med kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fingerpule?? :klo:

åh. WTsk ord for å ødelegge noens illusjoner, eller spoile feks endinger på film ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en på facebook skrev i stad: For en idiot som valgte å legge premieren på Titanic 3D på Fredag den 13'ende. Nå kommer den jallefall til å synke

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

aaah, takk for svar jelly...det var ganske mye peng på en gang ja!

hmm...får sette meg på karl johan med en gitar jeg tror jeg :fnise:

heheee mynona, det er sørenmeg sant! bare tenk hvor mange liv som kunne vært berget om de hadde utsatt premieren til i morgen!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heheee mynona, det er sørenmeg sant! bare tenk hvor mange liv som kunne vært berget om de hadde utsatt premieren til i morgen!?!

Du kan komme og synge en serenade for meg i stedet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant!!

Noen som har tips til hva jeg kan bruke vaniljekesam til?? Den går ut på dato på søndag. Har ikke spist noe særlig denne uka, så jeg må spise masse i helga så jeg slipper å kaste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det finns jo veier rundt dette da Noz,du kan jo eksempelvis ta ett blancolån ifra

banken din og betale det ned litt etter litt muligens (ikke at jeg skal lede deg på

villstrå eller no sånt,bare ett forslag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...