Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med navnet på en tv-serie??

Har sett et par episoder, men det er lenge siden, så er usikker på detaljene.

Tror det er Courtney Cox som spiller i den (veldig usikker), det er enten et TV studio med nyheter, eller en avisredaksjon, (eller kanskje det er sladder??) den episoden jeg så var det en eller annen kar som tok alle i redaksjonen som gisler, et par stk ble skutt mener jeg å huske. Det er komedie, eller dramakomedie eller hva det heter fornoe, og sånne 45 min. episoder...

Anyone??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten ferdig med husarbeid for helga! Tror klokka har jobbet hardere enn meg, så fort som den har gått... :sjenert: Siste småpjusket er tiltaaaaak!

Heldigvis er det enkel mat idag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ingen hjemme her i dag så tror jeg går og finner meg en pils og setter en klar til mannen og :ol:

Er det ikke fredagspils det heter :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Så må jeg sette på Brandi Carlile i bakgrunnen,det er så behagelig :rodmer: så skal jeg sette meg ned og så skal jeg se hvor lang tid det tar før telefonen ringer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wohei,skal delta på dagskurs i akademisk ridekunst imorgon :danser:

Då skal eg og Frøken Rampegamp diskutere litt meir :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Noen som kan hjelpe meg med navnet på en tv-serie??

Har sett et par episoder, men det er lenge siden, så er usikker på detaljene.

Tror det er Courtney Cox som spiller i den (veldig usikker), det er enten et TV studio med nyheter, eller en avisredaksjon, (eller kanskje det er sladder??) den episoden jeg så var det en eller annen kar som tok alle i redaksjonen som gisler, et par stk ble skutt mener jeg å huske. Det er komedie, eller dramakomedie eller hva det heter fornoe, og sånne 45 min. episoder...

Anyone??

Dirt? :)

Edit: Så du kom på det selv når jeg leste videre :fnise:

Endret av LightBulb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den følelsen når du egentlig synes at potetgullet du spiser ikke er noe godt, og heller skjærer opp frukt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

hallooooooo alle sammen :vinke:

og spesielt hei til deg daybreak :kose:

du jelly- har du lyst til å si hvor mye den laserbehandlingen kostet? jeg har så lyst til å kjøpe det til mamman min serru!

om jeg ikke synes du var super-woman før mynona, så synes jeg jaffal det nå, nå som jeg forstår at jobben din bare hoper seg opp i mantall om du er borte pittelitt! det er ikke noe ålright å gå hjemme å være kjempedårlig, mens man blir mer og mer innvendig stresset fordi du veit at jo lenger du er borte, så kjipere er det å komme tilbake!

hvordan har folket det i kveld? noen planer for aftenen? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den følelsen når du egentlig synes at potetgullet du spiser ikke er noe godt, og heller skjærer opp frukt :jepp:

Den følelsen vil jeg gjerne få snart altsåååå...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Jeg hater idiotiske mennesker

Jeg hater ingen mennesker.

Jeg hater det idiotiske de gjør, de idiotiske de sier og det idiotiske med dem. Men jeg hater dem ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Uff, jeg hater å diskutere komme til enighet med idioter - de er de vanskeligste å diskutere mot :(

kverulanter mener du kanskje? jeg blir såååå irritert av kverulanter! :kjefte:

hei på seg kampfisken :vinke:

velkommen inn i galskapen :)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min grandtante Johanne har gått bort. God, gammel dame som hadde nok vondt til å få slippe, men trist uansett. Hun var på en måte "reservefarmor" for meg og søskenene mine etter farmor døde.

Kondolerer FruN :tristbla::klem:

Jellybean In Tha House!!!

New and Improved Version! :jepp::jepp::jepp: Syn som en Hauk!

Så bra at alt gikk fint, Jelly! :)

Og velkommen tilbake Daybreak!!! :klemmer:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...