Mynona Skrevet 13. april 2012 #71101 Del Skrevet 13. april 2012 Noen som kan hjelpe meg med navnet på en tv-serie?? Har sett et par episoder, men det er lenge siden, så er usikker på detaljene. Tror det er Courtney Cox som spiller i den (veldig usikker), det er enten et TV studio med nyheter, eller en avisredaksjon, (eller kanskje det er sladder??) den episoden jeg så var det en eller annen kar som tok alle i redaksjonen som gisler, et par stk ble skutt mener jeg å huske. Det er komedie, eller dramakomedie eller hva det heter fornoe, og sånne 45 min. episoder... Anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. april 2012 #71102 Del Skrevet 13. april 2012 Nesten ferdig med husarbeid for helga! Tror klokka har jobbet hardere enn meg, så fort som den har gått... Siste småpjusket er tiltaaaaak! Heldigvis er det enkel mat idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. april 2012 #71103 Del Skrevet 13. april 2012 Beklager, Mynona, ingenting som ringer en bjelle her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 13. april 2012 #71104 Del Skrevet 13. april 2012 Ringjer ei heller noko bjelle her Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 13. april 2012 #71105 Del Skrevet 13. april 2012 Ingen hjemme her i dag så tror jeg går og finner meg en pils og setter en klar til mannen og Er det ikke fredagspils det heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 13. april 2012 #71106 Del Skrevet 13. april 2012 Så må jeg sette på Brandi Carlile i bakgrunnen,det er så behagelig så skal jeg sette meg ned og så skal jeg se hvor lang tid det tar før telefonen ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 13. april 2012 #71107 Del Skrevet 13. april 2012 Wohei,skal delta på dagskurs i akademisk ridekunst imorgon Då skal eg og Frøken Rampegamp diskutere litt meir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. april 2012 #71108 Del Skrevet 13. april 2012 Åh, kom på det selv helt plutselig. Dirt heter den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 13. april 2012 #71109 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Noen som kan hjelpe meg med navnet på en tv-serie?? Har sett et par episoder, men det er lenge siden, så er usikker på detaljene. Tror det er Courtney Cox som spiller i den (veldig usikker), det er enten et TV studio med nyheter, eller en avisredaksjon, (eller kanskje det er sladder??) den episoden jeg så var det en eller annen kar som tok alle i redaksjonen som gisler, et par stk ble skutt mener jeg å huske. Det er komedie, eller dramakomedie eller hva det heter fornoe, og sånne 45 min. episoder... Anyone?? Dirt? Edit: Så du kom på det selv når jeg leste videre Endret 13. april 2012 av LightBulb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. april 2012 #71110 Del Skrevet 13. april 2012 Ja, LB!! Kom på det rett før du sa det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 13. april 2012 #71111 Del Skrevet 13. april 2012 Uff, jeg hater å diskutere komme til enighet med idioter - de er de vanskeligste å diskutere mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 13. april 2012 #71112 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg hater idiotiske mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kampfisken Skrevet 13. april 2012 #71113 Del Skrevet 13. april 2012 den følelsen når du egentlig synes at potetgullet du spiser ikke er noe godt, og heller skjærer opp frukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. april 2012 #71114 Del Skrevet 13. april 2012 hallooooooo alle sammen og spesielt hei til deg daybreak du jelly- har du lyst til å si hvor mye den laserbehandlingen kostet? jeg har så lyst til å kjøpe det til mamman min serru! om jeg ikke synes du var super-woman før mynona, så synes jeg jaffal det nå, nå som jeg forstår at jobben din bare hoper seg opp i mantall om du er borte pittelitt! det er ikke noe ålright å gå hjemme å være kjempedårlig, mens man blir mer og mer innvendig stresset fordi du veit at jo lenger du er borte, så kjipere er det å komme tilbake! hvordan har folket det i kveld? noen planer for aftenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 13. april 2012 #71115 Del Skrevet 13. april 2012 den følelsen når du egentlig synes at potetgullet du spiser ikke er noe godt, og heller skjærer opp frukt Den følelsen vil jeg gjerne få snart altsåååå... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 13. april 2012 #71116 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg hater idiotiske mennesker Jeg hater ingen mennesker. Jeg hater det idiotiske de gjør, de idiotiske de sier og det idiotiske med dem. Men jeg hater dem ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. april 2012 #71117 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Uff, jeg hater å diskutere komme til enighet med idioter - de er de vanskeligste å diskutere mot kverulanter mener du kanskje? jeg blir såååå irritert av kverulanter! den følelsen når du egentlig synes at potetgullet du spiser ikke er noe godt, og heller skjærer opp frukt hei på seg kampfisken velkommen inn i galskapen Endret 13. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. april 2012 #71118 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Min grandtante Johanne har gått bort. God, gammel dame som hadde nok vondt til å få slippe, men trist uansett. Hun var på en måte "reservefarmor" for meg og søskenene mine etter farmor døde. Kondolerer FruN Jellybean In Tha House!!! New and Improved Version! Syn som en Hauk! Så bra at alt gikk fint, Jelly! Og velkommen tilbake Daybreak!!! Endret 13. april 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 13. april 2012 #71119 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg kan ikke starte emner på KG for da blir jeg bare ansett som dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 13. april 2012 #71120 Del Skrevet 13. april 2012 Heeei Nozze Mine planar er fjernsyn/data Vesle sosiale frøkna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg