Rofl Skrevet 13. april 2012 #71081 Del Skrevet 13. april 2012 BLIR GAL AV ANSVARFRASKRIVELSE!! Lei av å bli dytta til forkskjellige avdelinger for et meget enkelt spørsmål! Hvis neste mann sender meg videre - da blir det en uhyggelig Mynona på telefon altså! Slikt er fryktelig irriterende ja Det offentlige er spesielt flink på slikt! Sikker på det? Yup, mange som har lurt på hvor du har vært i tråden siden vi ikke husket at du skulle på mega lang påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 13. april 2012 #71082 Del Skrevet 13. april 2012 Haha,må seie eg likar meg i rolla som spion No snøør det her,igjen. Lurar på kor lenge vi skal ha vinter i år? Den kom litt forsinka,men jammen har det snøva også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 13. april 2012 #71083 Del Skrevet 13. april 2012 Hei Daybreak håper du har hatt en herlig Påskeferie. God bedring med øynene Jelly Nå må du bli frisk Mynona,det passer ikke hverdagen din å være syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 13. april 2012 #71084 Del Skrevet 13. april 2012 Har gått forbi meg,kva som har skjedd Jelly? God betring iallefall Ja Odisi,den var herleg Enn de andre då? Hadde dykk ein fin ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 13. april 2012 #71085 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Takk,takk Odisi! Laseroperasjon Daybreak... Fremdeles syk Mynona? orntli kjipe basiller? Endret 13. april 2012 av Jellybean78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 13. april 2012 #71086 Del Skrevet 13. april 2012 Ja fin Påske Day,men litt travelt med alt dette middags styret på besøk eller få besøk,ellers har jeg tilbringt så mye tid jeg har kunnet på soffen foran tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. april 2012 #71087 Del Skrevet 13. april 2012 Ja, fremdeles syk. Men til mandag igjen er jeg nok frisk. Håper jeg. Hvertfall frisk nok til å jobbe. Men får ta det som en treningsøkt. Er ordentlig støl i magen og ryggen pga hostingen Er du hjemme fra jobb med øynene Jelly? Eller er de friske nok til å jobbe med? Har tenkt å lage pannekaker til middag i dag jeg. Ble fristet av pannekake-kaka til FruN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 13. april 2012 #71088 Del Skrevet 13. april 2012 Pannekake kake hørtes godt ut :gjeiper: hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. april 2012 #71089 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Det ligger bilde av den i kaketråden med bilder... skal se om jeg finner link.... lite øyeblikk bare Her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=645288&st=0 på side 1 Endret 13. april 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 13. april 2012 #71090 Del Skrevet 13. april 2012 Jepp,er hjemme fra jobb,ifølge de borte på senteret så kan jeg egentlig begynne i jobb nesten umiddelbart,men jeg ser ingen grunn til å friste skjebnen, greit å ha ett best mulig utgangspunkt for at ting går bra Har de ingen som kan vikarere for deg mens du er borte da Mynona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. april 2012 #71091 Del Skrevet 13. april 2012 Nope, vi har helt selvstendig arbeidsoppgaver og kunder, og de andre jobber allerede 10-12 timers dager (untatt han ene), så kan ikke pålegge de noe mer, som ikke bråhaster. Var derfor jeg jobbet på tirsdag. For å få unna det som måtte gjøres. Mor har også laseroperert, og hun og tok noen dager fri. Sikkert slitsomt å se på en dataskjerm hele dagen etter en sånn op. Hvis du gjør det på jobb da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 13. april 2012 #71092 Del Skrevet 13. april 2012 Nei,jobben min består heldigvis ikke utelukkende av det,kunn ett lite aspekt av det som kan regnes som tasting på pc,heldigvis....gjør jo nok av det når jeg er hjemme,godt med litt variasjon. Høres litt tungvindt/vanskeligt ut det der da Mynona,det må jo by på utfordringer ved ferieavvikling,mulig uforutsett langvarig sykefravær også...ting kan jo ikke stoppe opp på en arbeidsplass om en person blir borte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. april 2012 #71093 Del Skrevet 13. april 2012 DAYBREAK!! Velkommen tilbake! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. april 2012 #71094 Del Skrevet 13. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 13. april 2012 #71095 Del Skrevet 13. april 2012 Takk FruN Huff Jelly,håper det går bra,høyres eigentleg farleg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 13. april 2012 #71096 Del Skrevet 13. april 2012 hehehe...takk for omtanken Day.. Kva har du gjort i påska da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 13. april 2012 #71097 Del Skrevet 13. april 2012 Gått på ski,gått turar og slappa av Kort og godt ei flott påske Enn du då? Er det lengje sidan du tok operasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. april 2012 #71098 Del Skrevet 13. april 2012 Høres litt tungvindt/vanskeligt ut det der da Mynona,det må jo by på utfordringer ved ferieavvikling,mulig uforutsett langvarig sykefravær også...ting kan jo ikke stoppe opp på en arbeidsplass om en person blir borte.... Ved ferie planlegger vi i god tid. Planlegger med kunden osv - og da gir vi jo opplæring til den som skal gjøre noe for oss før vi drar på ferie. Men pleier å få unna det meste før en ferie - så blir overtid både før og etter ferie :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beetle Bailey Skrevet 13. april 2012 #71099 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg har aldri vært i Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 13. april 2012 #71100 Del Skrevet 13. april 2012 Gått på ski,gått turar og slappa av Kort og godt ei flott påske Enn du då? Er det lengje sidan du tok operasjonen? Slappa av stort sett,hatt besøk,og vært ute med gamle venner,ikke no spesiellt spennende,men fryktelig godt å slippe alt stresset som en har til vanlig i hverdagen... Hadde operasjonen forrige onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg