Rofl Skrevet 13. april 2012 #71061 Del Skrevet 13. april 2012 og til Frun og Giacomo Gått rundt i gangene på jobb etter pcer vi kan bruke til et distribuert nettverk. Ikke geek i det hele tatt jeg Ooo curling. Har lyst at avdelingen min skal spille det også. Tror det hadde vært fantastisk morsomt Hvordan går det med deg i dag Mynona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 13. april 2012 #71062 Del Skrevet 13. april 2012 Min dybeste, mest ektefølte kondolanser, FruN! Jeg håber det bliver en verdig begravelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 13. april 2012 #71063 Del Skrevet 13. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. april 2012 #71064 Del Skrevet 13. april 2012 Kondolerer FruN! Det er trist selv om de er gamle og har hatt det vondt lenge. Fikk feber igjen i natt Rofl, så er hjemme i dag og. Begynner å stresse over alt jeg skulle ha gjort Men det får bare vente til neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 13. april 2012 #71065 Del Skrevet 13. april 2012 Jellybean In Tha House!!! New and Improved Version! Syn som en Hauk! Kondolerer FruN. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. april 2012 #71066 Del Skrevet 13. april 2012 Takk, dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 13. april 2012 #71067 Del Skrevet 13. april 2012 Alt fungerer som det skal Jelly? Aww stakkars Mynona. En kamerat av meg har hatt forkjølelses virus i over en mnd nå. Håper ikke det er hva du har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. april 2012 #71068 Del Skrevet 13. april 2012 Hallo, Jelly! Gratulerer med "nye" øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. april 2012 #71069 Del Skrevet 13. april 2012 Jellybean In Tha House!!! New and Improved Version! Syn som en Hauk! Var det vondt? Ser verden anderledes ut nå? Og lommeboka tom? Alt fungerer som det skal Jelly? Aww stakkars Mynona. En kamerat av meg har hatt forkjølelses virus i over en mnd nå. Håper ikke det er hva du har fått deg Det er det jeg sier - bergensvirus er skumle!! Venninnen min som smittet meg har også vært syk i over en mnd. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 13. april 2012 #71070 Del Skrevet 13. april 2012 Alt fungerer som det skal Jelly? Joda,ser mye bedre nå ja,selv om øynene trenger litt tid til å 'finstille' seg enda da... Hallo, Jelly! Gratulerer med "nye" øyne! Takk,takk...strengt tatt ikke 'nye',men overhalte,oppdaterte øyne kanskje Var det vondt? Ser verden anderledes ut nå? Og lommeboka tom? Nei,ikke direkte vondt,litt ubehagelig når han holdt på kanskje...men ikke på langt nær så ille som jeg gruet meg til da heldigvis. Eplekjekk som jeg var så skippet jeg nonchalant valiumen i forkant også...(kjempetøff) Ting vises litt bedre nå ja,slipper å myse for å lese teksten på tvskjermen... Baaah...Gamle Jelly er som Onkel Skrue,har en utømmelig pengebinge Mynona! (og en velbeslått pappa som sponsor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 13. april 2012 #71071 Del Skrevet 13. april 2012 Var det vondt? Ser verden anderledes ut nå? Og lommeboka tom? Det er det jeg sier - bergensvirus er skumle!! Venninnen min som smittet meg har også vært syk i over en mnd. :gjeiper: Haha. Har ikke blitt smittet jeg så hva de to har vært borti må gudene vite Bra greier Jelly Koster en del kroner per øye gjør det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 13. april 2012 #71072 Del Skrevet 13. april 2012 Såg etterlysninga Rofl,og no er eg her Kondolerar så mykje FruN,trist å høyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. april 2012 #71073 Del Skrevet 13. april 2012 Hvor har du vært på ferie Daybreak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 13. april 2012 #71074 Del Skrevet 13. april 2012 Daybreak Ikke skremme oss på dette viste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 13. april 2012 #71075 Del Skrevet 13. april 2012 Eg tenkte at om eg sneik meg vekk utan å seie så mykje så merka de kanskje ikkje at eg var borte Men kjekt å vite ein er populær Eg har vore heime hjå foreldra mine og på fjellet,hatt det storkos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 13. april 2012 #71076 Del Skrevet 13. april 2012 Pft, ofc merker vi om du ikke er her eller ikke! Tullejente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 13. april 2012 #71077 Del Skrevet 13. april 2012 Bra greier Jelly Koster en del kroner per øye gjør det ikke? Tjaa...første gangen så koster det en del ja,men om du går til samme folka en gang til så slipper du med halv pris faktisk... Og om optikeren deres er en ung jente,som er mottagelig for litt sofistikert Jellysjarm så slipper du enda billigere unna...hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 13. april 2012 #71078 Del Skrevet 13. april 2012 Haha. Sneaky Jelly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. april 2012 #71079 Del Skrevet 13. april 2012 BLIR GAL AV ANSVARFRASKRIVELSE!! Lei av å bli dytta til forkskjellige avdelinger for et meget enkelt spørsmål! Hvis neste mann sender meg videre - da blir det en uhyggelig Mynona på telefon altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 13. april 2012 #71080 Del Skrevet 13. april 2012 Pft, ofc merker vi om du ikke er her eller ikke! Tullejente Sikker på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg