Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En av mine gamle katter elsket å ligge inne under brenneslene på komposten! Det virker som katter ikke brender seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beetle Bailey

575003_10151484023220542_772930541_23686132_1247148291_n.jpg

Jeg reagerer på at disse kattene er limt til tepper ( eller hva det nå er ) på gulvet i et skap.

Endret av Beetle Bailey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer på at disse kattene er limt til tepper ( eller hva det nå er ) på gulvet i et skap.

Sorry, må være trøtt. Skjønte ikke den jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte puser Frun og eplebit! Morsomt at de ligger på hver sin hylle

hihi, ikke sant! Ikke påtvinget i det hele tatt heller!

VI har alle pene puser her i tråden! :opplyser::jepp:

Puser er alltid fine :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er hårreisende priser på romaner i Norge, og jeg hadde selv kjøpt mangle flere norske bøker om det var en mer akseptabel pris på de. Slik det er nå, venter jeg som oftest til bøkene er kommet ut i pocket-utgaver, eller at jeg finner det jeg vil ha på salg (og slik glemmer/ utsetter jeg jo også å kjøpe og lese mye av det jeg ellers gjerne ville lest). Veldig mange (meg selv inkludert), ender opp med å kjøpe langt mer engelsk litteratur enn man sannsynligvis ville kjøpt med normale bokpriser i Norge, og det er jo greit nok i seg selv - men hvor tjent er norske forfattere egentlig med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Fordi forlagene skal få beholde sine monopolpriser? :gjeiper:

Neeei...for at vi kan lese bøkene gratis :lur:

Jeg var veldig flink til å skrive liste på hvilke bøker jeg leste, og ca hvor lang tid jeg brukte på de. Den perioden jeg leste mest, jobba jeg på bibliotek. Falt liksom naturlig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper alle bøkene mine hos amazon.co.uk jeg :jepp:

Ja, og det er det flere og flere som gjør, ikke sant? Det er nok forskjellige grunner til at man velger å gå over til engelsk - men for mange så har det mye å si at det er langt billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...