Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva om jeg flytter til St. Lucia og driver strepsil-nettbutikk til nordmenn? Bra deal? :gjeiper:

Trenger sikkert ikke drivhus på den øyen! Plante plante året rundt! :rodmer:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på St.Lucia har jeg vært. Med en sånn båt som er på bildet der og! Har faktisk et bilde av den øya på veggen min på soverommet :)

54729_1260652572966.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om jeg flytter til St. Lucia og driver strepsil-nettbutikk til nordmenn? Bra deal? :gjeiper:

Trenger sikkert ikke drivhus på den øyen! Plante plante året rundt! :rodmer:

God ide!

Men det kommer stadig vekk orkaner der da - så du må nok ha et trygt sted å gjemme plantene i orkansesongen! Øya var ganske ødelagt noen steder pga orkan når vi var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ide!

Men det kommer stadig vekk orkaner der da - så du må nok ha et trygt sted å gjemme plantene i orkansesongen! Øya var ganske ødelagt noen steder pga orkan når vi var der.

Åh det var ikke så bra! :unsure:

Men, vakkert er det! :rodmer:

Vel vel Rumle, Strepsils hjelper Repsils suger.

Tror ikke jeg har smakt Repsils :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Repsils er de røde :fnise: Eller.. de røde finnes både i repsils og strepsils da. men de smaker det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Setter utrolig pris på å komme hjem til mannen når jeg har snufsa meg gjennom forelesninger. Deilig å komme hjem til slike gode armer som beordrer meg til sofaen. Jeg får ikke lov til å verken drive med klesvask, lage mat eller no slikt. Kjære kjære mannen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Repsils er de røde :fnise: Eller.. de røde finnes både i repsils og strepsils da. men de smaker det samme.

Er du sikker?!!! :fnise: Næææh jeg tror de het strepsils de grusomme jeg måtte spise da jeg var liten, men det er jo 100 år siden, så hvem vet :klo:

Joooo se her, de så akkurat slik ut!;

0831-syk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror de het Strepsils når jeg var liten, men de måtte bytte navn siden de ikke hadde medisiner i seg. Så da ble de Repsils, også er de med medisiner Strepsils. Men dette har jeg altså blitt forklart da jeg var 8-10 år, så kan godt hende jeg ikke er helt oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de het Strepsils når jeg var liten, men de måtte bytte navn siden de ikke hadde medisiner i seg. Så da ble de Repsils, også er de med medisiner Strepsils. Men dette har jeg altså blitt forklart da jeg var 8-10 år, så kan godt hende jeg ikke er helt oppdatert.

Ahhh, ja men det gir jo mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...