Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

G'morgen alle sammen!

Rofl, du må ikke bruke glidemiddel på kontoen din. Kan du ikke impregnere den med noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror den trenger en kraftig impregnering!

Hvordan går det med frøken :ninja: Mynona? Så du lusket her inne i sted :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

fineeeeeeeee sjiraffen :hjerte:

bruk sånn derre håndball-klister på kontoen din roflen!

litt vanskelig å tro at det ikke er fuuuuuuuult av peng der inne enkli, så mye overtid og greier som du jobber :fnise: pluss at du har den jobben du har!

du bør jo være en rik herremann du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine sjiraffen til fine Nozzingen :rodmer:

Hehe, tror kanskje det hadde fungert. Ikke så mye overtid på meg mer fleksitidoppbygging :jepp: Men har egen leilighet og snart vroom så ikke så gale :fnise: Jobben ikke så godt betalt som du skulle tro men håper vi går opp noen lønnstrinn i år om ikke skjer det nok noe drastisk her!

Hvordan går det med deg i dagen Nozzingen?

funny-awesome-animals-71.jpg?w=500&h=336

funny-awesome-animals-301.jpg?w=500&h=666

funny-gifs-loyal-friend.gif?w=320&h=240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Hvor mye bomull er det plass til i et hode?!

Hun som bor over meg, som jeg aldri har hørt noen lyd fra, begynte å banke noe veldig i 9- tiden! Typisk at det var akkurat i dag. Men nå har jeg våknet! Får vel legge meg under dyna på sofan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

My.... det kommer an på omkretsen av skallen hvor mye bomull der er plass til :opplyser:

Men jeg vil anta at ettpar tre pakker klarer man å stappe inn :sprettoy:

Visste du at Tyrkere har gjennomsnittlig mindre hodeomkrets en europeere? Det er fordi de er flate i bakhodet :opplyser: Helt sant.

Ser du en med flatt bakhode, spør hvor han kommer fra, i 98% av tilfellene er han Tyrker, ellers så er han Syrer/kurder med Tyrkiske aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

He he slike uvesentligheter som vanligvis bare får meg i trøbbel mener du? :sjenert:

Man konkluderer ikke med at en fyr er Tyrker etter å ha bedt ham vise bakhodet til deg. (ja han var Tyrker) Han ble rasende fornærmet over at Norske jeg brukte hodemålet og ikke hans "vakre" øyne til å gjette oprinnelses landet hans :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Morsomt det du skrev om Boffen som ikke kunne velge ball forresten, lo godt av den :ler:

Det er en veldig alvorlig problemstilling for en hund. Jeg forstår godt Boffens dilemma. Det var veldig sødt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? Ser han for meg :fnise: Litt som når jeg skal velge om jeg vil gå ut i hagen eller sløve på KG :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Merkelig at han ble fornærmet Surrehodet :fnise:

Håper du blir frisk av "bergenserviruset" :snurt: ditt snart Mynona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei.. ikke noe bedre enda Rofl. Bergensvirus er skumle. Høres ut som en motorsykkel med startvansker når jeg hoster :fnise: men har i hvertfall ikke vondt i halsen lenger, så nå kan jeg svelge uten å få vondt. Hodepine siden kl 6 i morges da.

Også har jeg ikke matlyst når jeg er syk... selv om jeg har egg og bacon i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...