Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Dagdrømmer

Jeg innså plutselig midt oppi all lesingen om Palestina-mandatet av det faktisk kryr av medlemmer fra den berømte Rothschild-familien her oppi området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HuskyPusky

Jeg ble vekket av telefonen kl kvart over 6 i dag tidlig... det var typen som kom på at han hadde glemt å levere bilen på verksted. Det var ikke en superblid huskypusky som plutselig måtte ut å kjøre istedet for å ligge i senga å sove.... :gjeiper:

Men men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Surrehodet

Jeg sitter i myke gode morgenkåpen og drikker kaffe. Men det har jeg egentlig ikke tid til, for jeg må være ute av huset om 20 min, og bør lufte Boffen før jeg går :sjenert: Men det er så deilig å bare sitte her.

HA EN FINFIN DAG ALLE SAMMEN!

Og god bedring til de syke :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagdrømmer

Ha en flott dag du også Surrehodet! :klemmer:

Etter circa tre timer søvn så var det bare opp og stå igjen nå som håndverkerne og jernbaneverket startert med å arbeide, og nå sitter jeg med laptop og noen kilo med skolebøker i sengen og forsøker å skrive de circa tusen ordene som mangler i midtøsten-oppgaven min.

Også en liten utblåsning: Hvorfor i helvete blir jeg bare dårligere og dårligere for hver dag som går, jeg trodd en skulle bli bra igjen etter tre-fire dager jeg, men jaggu er jeg sengeliggende åttende dag på rad med den jævla influensaen. Fysjameg!! :kjefte:

Endret av Dagdrømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen. Fått lønn i dag så i dag er en god dag til å bli kvitt litt gjeld :snurt:

Tror penger har en slags angst for kontoen min for de er der aldri noe lenge :sjenert:

God bedring til alle syke jenter og gutter.

Ser du sniker der nede ærede Herr Giacomo :goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...