Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wohooo! Fant ut at jeg har strepsils! Ordentlige hostetabletter! Nå er jeg nummen i munnen og svelget! Digg!

Hvorfor er det ikke lov å selge de i Norge lenger Gia?

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen hvorfor er det ikke lov å selge de i Norge? Jeg vet jo at de har lidokain i seg.

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg har lyst til å lese i ukeblader, men jeg har bare ETT, kanskje to. Ååh jeg vil til mormor hun har mange blad hun :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, jeg har lyst til å lese i ukeblader, men jeg har bare ETT, kanskje to. Ååh jeg vil til mormor hun har mange blad hun :sukk:

Ta deg en tur til tannlegen eller legen og sett deg på venterommet å les :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Jammen hvorfor er det ikke lov å selge de i Norge? Jeg vet jo at de hat lidokain i seg.

Det er fordi de inneholder lidokain og en svak alkoholtype for å drepe bakterier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er ulovlig i Norge. Jeg har krem med lidokain og jeg har alkohol i skaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohooo! Fant ut at jeg har strepsils! Ordentlige hostetabletter! Nå er jeg nummen i munnen og svelget! Digg!

Hvorfor er det ikke lov å selge de i Norge lenger Gia?

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror Ery er inde på noe. Det er lidt hysteri, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Fordi Norge er et komplett molboland når det kommer til alt. Du ser da bare de latterlige ikke noe øl i butikken etter 20 regelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi Norge er et komplett molboland når det kommer til alt. Du ser da bare de latterlige ikke noe øl i butikken etter 20 regelen.

Det er mye som er fornuftig i norges restriktive holdning til farmaceutisk omsetning. Men akkurat her, synes jeg det er bare tull. Og øl drikker man jo uansett om den er kjøbt før eller efter 20.00.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Ja nettopp, å har man ikke øl hjemme. Så kan man bare gå på byen å drikke seg drita. Å det der med pol har jeg heller ikke forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Strepsils kan du da kjøpe i Sverige eller på nettet om du vil. Jeg vurderer å sløse bort 46 kroner på en pakke Strepsils fra England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest odisi73

Skal si dere prater om alt mulig ja :fnise:

Mynona,du skulle ikke brenne deg eller noe i dag,det er jo bare tirsdag.

Hei Gia,håper du sitter hjemme i godstolen foran peisen og slapper av :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gia,håper du sitter hjemme i godstolen foran peisen og slapper av :klemmer:

Jeg har ikke giddet å fyre i peisen, siden jeg kom hjem så sent. Nå ligger jeg i sengen og lurer på hvor livet er.

Jeg håber kjærlighedsgudinden Odisi har det bra i våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...