Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest EryMax

Takk for det. Å så synes jeg folk ofte stempler deg som troll når du lurer på noe. AB funksjonen er sykt irriterende synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,takk...jepp laserkorrigering imorra,blir blind og hjelpesløs etterpå...*snufs* :sukk:

God bedring Mynona!...Husk,det er lov å holde seg hjemme om en er syk...mange har utført

dette kunststykket (holde seg hjemme) for langt mindre enn som så...

Blir kanskje hjemme i morgen. Men hvis jeg ikke hadde vært på jobb i dag hadde det vært rundt 100 stk som ikke hadde fått lønn. Og det har jeg ikke samvittighet til vetu :)

Ser an formen utover kvelden og natta. Håper jeg blir frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var flott gjort av deg å ringe!

Det er bare en filleting, men det betyr mye for enkelte.

ringe? hva har jeg gått glipp av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Hei hei! Hvordan har første dag etter ferien vært for dere?

Jeg var livredd når jeg kjørte til jobb i dag... 3cm slafsesnø på slitte sommerdekk.... Er glad jeg ikke havna i grøfta, selv om det var nære på enkelte steder!

Nå har heldigvis alt regnet bort da, så det gikk mye greiere hjemover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, den ene brukern i den tråden der har jeg langt oppi halsen og vel så det. Alltid frekk i alle tråder.

Litt ironisk at sist jeg så en "kan noen ringe for meg"-tråd var den bare positiv, og det var 15-20 stk som sa de kunne ringe, mens i denne var det nesten bare negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannee

Skikkelig stolt av deg Ery! Selv misliker jeg å ringe til legen. Og blir ikke bedre når jeg blir satt i telefonkø. "Du er nr. 2 i køen" med heismusikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må manne meg opp veldig for å ringe til legen. Sist så klarte jeg å ringe, men etter å ha ventet i 5 min la jeg på. For etter hvert 30.sekund eller noe, høres det ut som de tar telefonen, men så er det bare en automatisk stemme. Skikkelig drit-system. Blir jo så stressa, for jeg tror jo de tar den hver gang. Så blir jeg bare mer og mer nervøs og til slutt blir det helt jævlig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiropraktoren min er på forsiden av dagbladet i dag. Så da måtte jeg kjøpe den og i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Skikkelig stolt av deg Ery! Selv misliker jeg å ringe til legen. Og blir ikke bedre når jeg blir satt i telefonkø. "Du er nr. 2 i køen" med heismusikk.

De hadde heismusikk på Volvat når jeg ringte for han i tråden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...