Mynona Skrevet 9. april 2012 #70241 Del Skrevet 9. april 2012 *Rødme* Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. april 2012 #70242 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg skulle ønske jeg kunne legge sminke pent.. Greier det sånn passe, men må lære meg hvordan jeg kan få mer åpne øyne De ligger dypt og skjules bak briller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. april 2012 #70243 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg bruker nesten aldri mascara, men litt eyeliner på øyelokker. Også legger jeg skygge i brynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. april 2012 #70244 Del Skrevet 9. april 2012 Nei, det gikk bare an å trylle bort til Kina og Kroatia skjønner du også så imponert over superenkle triks da Han var søt da! Men jeg skal sove hos foreldrene mine i natt da. Så det blir rart å pendle i morgen igjen. aah, har du pikerommet ditt fortsatt der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70245 Del Skrevet 9. april 2012 Bruker bare maskara til hverdags jeg. Går for det naturlige! Jeg har ikke sett deg - bortsett fra de "vovede" feriebilledene uden ansikt. Men hvis det som er over skuldrene matcher det under, er jeg sikker på at Rofl har rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. april 2012 #70246 Del Skrevet 9. april 2012 Hun meget pen Giacomo Bruker ikke noe annet en parfyme og deodorant jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70247 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg skulle ønske jeg kunne legge sminke pent.. Greier det sånn passe, men må lære meg hvordan jeg kan få mer åpne øyne De ligger dypt og skjules bak briller.. Flere kosmetikkjeder selger veiledningstimer for en billig penge. Min eks fikk en sånn i gave en gang, hos Make Up Store, og var skinnende glad og overjordisk vakker da hun kom ud igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 9. april 2012 #70248 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg liker ikke sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beetle Bailey Skrevet 9. april 2012 #70249 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg skal snart spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. april 2012 #70250 Del Skrevet 9. april 2012 Flere kosmetikkjeder selger veiledningstimer for en billig penge. Min eks fikk en sånn i gave en gang, hos Make Up Store, og var skinnende glad og overjordisk vakker da hun kom ud igjen. Jeg vet, men det er ikke alltid de damene helt vet hva de gjør heller...Har lært meg det etter noen turer rundt i slike butikker.. Har ei tante som er veldig flink da! Hun la brudesminken min, og det ble veldig pent! Skal spørre hun om tips neste gang jeg er i nærheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. april 2012 #70251 Del Skrevet 9. april 2012 Bruker ikke noe annet en parfyme og deodorant jeg Bruker ingen av delene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. april 2012 #70252 Del Skrevet 9. april 2012 aah, har du pikerommet ditt fortsatt der? Nei har aldri bodd i dette huset, så må ta til takke med gjesterommet. Men nå har jeg tvunget de til å se på paradise og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. april 2012 #70253 Del Skrevet 9. april 2012 Bruker ingen av delene jeg Du lukter bare godt av deg selv? Fancy Nei har aldri bodd i dette huset, så må ta til takke med gjesterommet. Men nå har jeg tvunget de til å se på paradise og! Stakkars! Utsette folk for slikt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. april 2012 #70254 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg liker å tro det. Jeg dusjer da Tåler ikke parfyme. Får vondt i hodet av det. Er sensitiv for sterke lukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. april 2012 #70255 Del Skrevet 9. april 2012 Det var fælt som fotballspillere skader seg om dagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70256 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg lurer på om jeg skal spise middag....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. april 2012 #70257 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg liker å tro det. Jeg dusjer da Tåler ikke parfyme. Får vondt i hodet av det. Er sensitiv for sterke lukter. Hjelper på det Gjorde det slik før jeg også Dumt du ikke kan bruke parfyme Masse gode lukter der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. april 2012 #70258 Del Skrevet 9. april 2012 Fluffy snorker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 9. april 2012 #70259 Del Skrevet 9. april 2012 <---- meg etter trening. Jeg bruker så og si aldri sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 9. april 2012 #70260 Del Skrevet 9. april 2012 Hva skal du ha til middag onkel Gia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg