Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heheee.... så søtt :rodmer:

da kunne han vel bare trylle deg hjem til oslo også da? så ville du slippe kollektiv og styr?

Nei, det gikk bare an å trylle bort til Kina og Kroatia skjønner du :fnise: også så imponert over superenkle triks da :)

Han var søt da!

Men jeg skal sove hos foreldrene mine i natt da. Så det blir rart å pendle i morgen igjen.

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Jeg skal søke jobb på Kiwi, de har de styggeste uniformene. Å når noen spør om jeg jobber der, så skal jeg si NEI jeg jobber på Rimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at du gir sminketips Giacomo :D

Kan du holde et sminkekurs på Sanatoriet?

:fnise:

Jeg tror nok ikke jeg kan tilføre dere så mye dere ikke ved. Men jeg kan si hva jeg liker, og så kan jeg sikkert anbefale dere dyrere produkter...

Men jeg fastholder at mascara ikke er et produkt å kutte budgettet på!

Endret av Giacomo_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal søke jobb på Kiwi, de har de styggeste uniformene. Å når noen spør om jeg jobber der, så skal jeg si NEI jeg jobber på Rimi

Skal du drive kontrapspionage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok ikke jeg kan tilføre dere så mye dere ikke ved. Men jeg kan si hva jeg liker, og så kan jeg sikkert anbefale dere dyrere produkter...

Men jeg fastholder at mascara ikke er et produkt å kutte budgettet på!

Hva slags sminke liker du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg har litt sminke abstinenser nå, etter påskeferie på hytta med null sminke i mange dager. Gleder meg til å sminke meg i morgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags sminke liker du da?

I modsetning til mange her i landet har jeg veldig sans for forseggjort, omhyggelig lagt make-up, hvor man ikke er redd for at det skal se lidt glamorøst ud. Det går fint an å legge en pen hverdagsmake-up som er vakker og giver farvedybde, uden at det ser unaturlig eller overpyntet ud. Men det krever en god del fingerspitzengefühl i forhold til både teknikk og farvevalg. Det unge jenter må forstå, er at det som ser fint ud på venninden din, ikke nødvendigvis ser fint ud på deg selv.

Er det galla, kan man gjerne kjøre på med både glitter, gloss og lidt ekstra eclatante farver - så lenge det er smakfuldt gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker den som fremhever noe som allerede er pent :)

Det vil jeg anse som en grundtese i absoludt all kosmetisk virksomhed - uansett om man vil bruke mye eller lide. Overdrivelser og halvgjort arbeide gjennomskues fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Må ha sminke før du går ut døren til vanlig?

Neida, kan fint gå uten sminke også. Mente mer at nå var det lenge siden jeg hadde sminket meg, og siden jeg synes det er gøy med sminke, så gleder jeg meg til i morgen :)

Gia: Det er jeg enig i. Kan være fint med mye sminke når det er lagt pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Må ha sminke før du går ut døren til vanlig?

Jeg????

Nei, den lasten har jeg nok ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida, kan fint gå uten sminke også. Mente mer at nå var det lenge siden jeg hadde sminket meg, og siden jeg synes det er gøy med sminke, så gleder jeg meg til i morgen :)

Gia: Det er jeg enig i. Kan være fint med mye sminke når det er lagt pent!

Problemet hertillands, er at det er veldig mange bimboer som tror at de bliver glamorøse bare av å pøse på, uden nevnte fingerspitzengefühl. Det fungerer bare på meg hvis promillen er over 7.

Jeg falder lett for en som virkelig kan det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mascara, våtliner, concealer og litt solpudder. Ser ganske naturlig ut på meg altså. Hvis jeg skal ut slår jeg til med mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...