Gjest EryMax Skrevet 9. april 2012 #70201 Del Skrevet 9. april 2012 Ha ha ha jeg har en fleecejakke som kunne likne på jakkene de har på ICA, å nesten hver gang jeg har den på å går på ICA. Så kommer det alltid en idiot å spør om jeg jobber der, enda jeg går rundt med handlekurv å pakker varer i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70202 Del Skrevet 9. april 2012 Nå fikk jeg lyst til å se "Girl, Interrupted" En skikkelig feelgoodfilm! Hva kom den plutselige trangen av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. april 2012 #70203 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg og eplebit tar deg med på "Artery Boot Camp"! Alle har godt av å vide lidt om arterier. Ja, det hadde vært bra! Hva studerer du Hannee? Arterier, og kroppen generelt er overaskende spenennde! Særlig når man begynner å se sammenhengen i alt. Jeg studerer mennesker og samfunnet, så liker å se sammenhenger jeg og. Og ellers er jeg i grunn glad i kunnskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. april 2012 #70204 Del Skrevet 9. april 2012 En skikkelig feelgoodfilm! Hva kom den plutselige trangen av? Arteriepraten Husket scene derfra hvor Angelina Jolie holder en kulepenn mot halsen og truer med å stappe den inn i aorta. Som ikke hadde noe med halsen å gjøre :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 9. april 2012 #70205 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg har til og med blitt mistenkt for å jobbe på ICA i søsterens pizzabakern jakke. Å for ikke å snakke om den svarte jakka med litt rødt på fra hurtigruten. Å så har jeg blitt mistenkt for å jobbe på rema når jeg hadde på meg Bula bukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 9. april 2012 #70206 Del Skrevet 9. april 2012 Hannee, kan ikke du sørge for litt sol her igjen? Det snør litt for heftig her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. april 2012 #70207 Del Skrevet 9. april 2012 Lisa: Take one fuckin' step and I'll jam this in my aorta. [aiming a pen at her neck] Valerie: Lisa, your aorta is in your chest. Lisa: Good to know. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. april 2012 #70208 Del Skrevet 9. april 2012 Sola har gått ned, men jeg kan prøve å sende den ved soloppgang Her regner det akkurat nå da, men hvis sola kommer så sender jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 9. april 2012 #70209 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg tror jeg bare blir kassadame på full tid, jeg ser jo tydelig ut som en kassadame. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. april 2012 #70210 Del Skrevet 9. april 2012 FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. april 2012 #70211 Del Skrevet 9. april 2012 Har du sett filmen, Hannee? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70212 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg har akkurat oppdaget at jeg har fått åtte plusser for et sminketips! Jeg ved ikke riktig hva det sier om min manndom, men jeg har kanskje brudt en KG-grendse? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. april 2012 #70213 Del Skrevet 9. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 9. april 2012 #70214 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg har akkurat oppdaget at jeg har fått åtte plusser for et sminketips! Jeg ved ikke riktig hva det sier om min manndom, men jeg har kanskje brudt en KG-grendse? Link! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. april 2012 #70215 Del Skrevet 9. april 2012 Har du sett filmen, Hannee? Jepp! Jeg har akkurat oppdaget at jeg har fått åtte plusser for et sminketips! Jeg ved ikke riktig hva det sier om min manndom, men jeg har kanskje brudt en KG-grendse? Jeg ga deg en pluss. Var godt innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. april 2012 #70216 Del Skrevet 9. april 2012 Hehe. Giacomo sminkens mester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70217 Del Skrevet 9. april 2012 Link! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=645635&st=100 Indlegg nr. 114. Det er ikke så fancy, men man plukker jo opp lidt efter å ha vært i noen kvinnefavner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 9. april 2012 #70218 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg har en meget slu og ond plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70219 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Hehe. Giacomo sminkens mester? Hmmm.... Vi har alle våre interesseområder. Jeg kan ikke mye om kosmetikk, men har plukket opp lidt, siden jeg faktisk synes det er lidt interessant. Parfumer er faktisk veldig, veldig fascinerende, ren make-up ved jeg ikke så veldig mye om, men jeg har noen produkter jeg kan anbefale.... Jeg har jo sett resultatene, og er gandske godt overbevist om at dyrere produkter er billigere i lengden, og giver et bedre resultat. Hun jeg var forlovet med, pleide å si at jeg var både homsevenn og elsker i ett. Det var vidst en vinn-vinn-situasjon! Endret 9. april 2012 av Giacomo_P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70220 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg har en meget slu og ond plan Fyr løs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg