Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest EryMax

Ha ha ha jeg har en fleecejakke som kunne likne på jakkene de har på ICA, å nesten hver gang jeg har den på å går på ICA. Så kommer det alltid en idiot å spør om jeg jobber der, enda jeg går rundt med handlekurv å pakker varer i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå fikk jeg lyst til å se "Girl, Interrupted"

En skikkelig feelgoodfilm!

Hva kom den plutselige trangen av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Jeg og eplebit tar deg med på "Artery Boot Camp"!

Alle har godt av å vide lidt om arterier.

Ja, det hadde vært bra! :jepp:

Hva studerer du Hannee? Arterier, og kroppen generelt er overaskende spenennde! Særlig når man begynner å se sammenhengen i alt.

Jeg studerer mennesker og samfunnet, så liker å se sammenhenger jeg og. Og ellers er jeg i grunn glad i kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig feelgoodfilm!

Hva kom den plutselige trangen av?

Arteriepraten :fnise:

Husket scene derfra hvor Angelina Jolie holder en kulepenn mot halsen og truer med å stappe den inn i aorta. Som ikke hadde noe med halsen å gjøre :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Jeg har til og med blitt mistenkt for å jobbe på ICA i søsterens pizzabakern jakke. Å for ikke å snakke om den svarte jakka med litt rødt på fra hurtigruten. Å så har jeg blitt mistenkt for å jobbe på rema når jeg hadde på meg Bula bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lisa: Take one fuckin' step and I'll jam this in my aorta.

[aiming a pen at her neck]

Valerie: Lisa, your aorta is in your chest.

Lisa: Good to know.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Sola har gått ned, men jeg kan prøve å sende den ved soloppgang :) Her regner det akkurat nå da, men hvis sola kommer så sender jeg den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat oppdaget at jeg har fått åtte plusser for et sminketips!

Jeg ved ikke riktig hva det sier om min manndom, men jeg har kanskje brudt en KG-grendse?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HuskyPusky

Jeg ved ikke riktig hva det sier om min manndom, men jeg har kanskje brudt en KG-grendse?

Link!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Har du sett filmen, Hannee?

Jepp!

Jeg ga deg en pluss. Var godt innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe. Giacomo sminkens mester?

Hmmm....

Vi har alle våre interesseområder. Jeg kan ikke mye om kosmetikk, men har plukket opp lidt, siden jeg faktisk synes det er lidt interessant.

Parfumer er faktisk veldig, veldig fascinerende, ren make-up ved jeg ikke så veldig mye om, men jeg har noen produkter jeg kan anbefale.... Jeg har jo sett resultatene, og er gandske godt overbevist om at dyrere produkter er billigere i lengden, og giver et bedre resultat.

Hun jeg var forlovet med, pleide å si at jeg var både homsevenn og elsker i ett. Det var vidst en vinn-vinn-situasjon!

Endret av Giacomo_P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...