Gjest Hannee Skrevet 9. april 2012 #70181 Del Skrevet 9. april 2012 hannee, hva med en arterie quiz? Hvor er radialis? Første til svare riktig for en klem! Riktig svar er: Det er den største av de to arteriene i underarmen, og kommer fra a. brachialis, som deler seg under fossa cubiti. Den andre grenen er a. ulnaris. Radialisarterien er den du kjender pulsen på i håndleddet. Og jeg håper jeg ikke blir tatt for plagiat nå altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70182 Del Skrevet 9. april 2012 Skål! Jeg løfter mitt glass for Kongsbergs vakreste indbygger! Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70183 Del Skrevet 9. april 2012 Du kan godt få en klem Hannee....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. april 2012 #70184 Del Skrevet 9. april 2012 Jaaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Shadows Skrevet 9. april 2012 #70185 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg er tom for snus, men barna sover så jeg kommer ikke meg på butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. april 2012 #70186 Del Skrevet 9. april 2012 Bursdag ferdig. Tryllesettet til 6-åringen ble suksess! Nå har alle blitt trylla bort til Kina et par ganger! Halsen blir stadig værre heheee.... så søtt da kunne han vel bare trylle deg hjem til oslo også da? så ville du slippe kollektiv og styr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. april 2012 #70187 Del Skrevet 9. april 2012 Det er et tegn på at du skal slutte med slik tullskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. april 2012 #70188 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg er tom for snus, men barna sover så jeg kommer ikke meg på butikken. en gang da venninnen min og jeg var sååååå utrolig syllefyke og trengte cola, så ringte vi å bestile mat for å få cola`n på døra det ble en rimlig dyr cola, men om du er desperat nok, så kan du jo gjøre det med snus også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. april 2012 #70189 Del Skrevet 9. april 2012 Klem til Hannee utdeles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. april 2012 #70190 Del Skrevet 9. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 9. april 2012 #70191 Del Skrevet 9. april 2012 en gang da venninnen min og jeg var sååååå utrolig syllefyke og trengte cola, så ringte vi å bestile mat for å få cola`n på døra det ble en rimlig dyr cola, men om du er desperat nok, så kan du jo gjøre det med snus også Er jo bare å gjøre noe som Bodøværinger ofte gjør, selg noe på til salgs gruppa for din by på facebook for en pakke snus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. april 2012 #70192 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg løfter mitt glass for Kongsbergs vakreste indbygger! Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 9. april 2012 #70193 Del Skrevet 9. april 2012 Hvorfor er noen kunder så dumme at de spør om du jobber her om du står i full uniform bak kassen? Ser de ikke at det står Bunnpris eller hva pokker butikken heter på uniformen? Tror de at folk bare står å henger bak kassa for å være dødsfet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. april 2012 #70194 Del Skrevet 9. april 2012 Klem til Hannee utdeles! Takk! Og nå har jeg lært litt mer om arterier! Viktig kunnskap mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70195 Del Skrevet 9. april 2012 Ikke bliv forlegen, da! Jeg er sikker på at HerrN er helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. april 2012 #70196 Del Skrevet 9. april 2012 Hvorfor er noen kunder så dumme at de spør om du jobber her om du står i full uniform bak kassen? Ser de ikke at det står Bunnpris eller hva pokker butikken heter på uniformen? Tror de at folk bare står å henger bak kassa for å være dødsfet? Seff! Hva ellers er kult å gjøre liksom? Å være kassadame/mann er jo det feteste ever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. april 2012 #70197 Del Skrevet 9. april 2012 Ikke bliv forlegen, da! Jeg er sikker på at HerrN er helt enig! Han er inhabil Takk for komplimentet, Giacomo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70198 Del Skrevet 9. april 2012 Takk! Og nå har jeg lært litt mer om arterier! Viktig kunnskap mener nå jeg. Jeg og eplebit tar deg med på "Artery Boot Camp"! Alle har godt av å vide lidt om arterier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. april 2012 #70199 Del Skrevet 9. april 2012 Nå fikk jeg lyst til å se "Girl, Interrupted" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. april 2012 #70200 Del Skrevet 9. april 2012 Hva studerer du Hannee? Arterier, og kroppen generelt er overaskende spenennde! Særlig når man begynner å se sammenhengen i alt. Ery, jeg fikk det spørsmålet mange ganger når jeg jobbet på prix og måtte gå i gusjegul genser hvor det stod... pris på. Tro meg, jeg hadde ikke tatt på den genseren om jeg ikke jobbet der. Makan til stygg farge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg